• slma

Bugaboo tråden nr 13

tack för länkarna! precis vad jag letar efter!

• slma

hmm, ang min tidigare tygfraga, har hittat elefanterna, men hittar inga moln, var kan jag hitta molntyget? Nagon som vet?

thj: barnkammaren.se är ett föräldrarkoperativ...inga tyger, men verkar vara ett fint dagis!

• slma

tack snälla för hjälpen med molnen, blatt var precis vad jag hade tänkt mig snyggt!

• slma

Vilken färg är snyggast till sand bas? Jag ska nämligen en gang för alla bestämma vilken färg jag skall ha, sedan är det färdigbytt!

• slma

mamma2003: du har nog rätt, men för tillfället ligger det bara en massa och skräpar som jag inte gillar (just nu )

Vad tror ni om canvas rosa till? nagon som har bild pa sittdelen med sand/rosa?

• slma

Obs! detta är ingen säljannons bara en fraga! var kan mer än blocket och här pa FL försöka sälja sitt sand fleece set? det maste vara nagot av det mest svarsald jag ägt! det maste vara helt ute helt enkelt, eller sa har alla det redan! tradera kanske? hur funkar det? (är novis där)

• slma

byteslista later bra, var anmäler jag mig? har läst det flera ganger men liksom aldrig haft nagot att byta med... men det later ju som ett alternativ! tack

• slma

medea08: jag bor utomlands ja, men fleecen ligger i sverige, inga problem med det inte!

• slma

ang. uv-skydd, provade en kompis, höll pa att bli vansinnig, ingen bra ide, sa fort jag skulle titta in och ge dottern nappen sa rasade hela härligheten ihop och man fick pilla det pa plats igen. Bra när det satt uppe och hon sov eller var nöjd, annars mest jobbigt, inte sag jag henne heller. Me not like, men jag vet dom som älskar det! Jag köper inget i alla fall.

• slma

hej, nagon som vet exakt hur mycket bee väger tillsammans med transportväskan? alt. vad väger en bee i den kartong man far den i när man köper den, hur stor är kartongen, nagon som vet? här ska resas till usa utan barn och en ev. inköpt bee hör ju till bagaget da, mannen vill gärna shoppa annat än vagn pastar han (jag fattar inte vad det kan vara för viktiga saker!?)

• slma

dash har lock, duon inte, duon är med djup och smal, dashen lite bredare och har lock som sagt, kolla pa www.skiphop.com/ sa ser du bra bilder där skillnaden synd. Har själv tva dash och gillar den, har provat expo, gillade inte, för djup fick mest gräva runt, tror att duon är lite sa gräv varning, men det är jag det! vissa gillar inte locken pa dashen.
    lycka till i valet och kvalet!

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13