Inlägg från: miiillan |Visa alla inlägg
  • miiillan

Bugaboo tråden nr 13

puffar för min fråga igen angående hur mycket tyg som behövs till en suflett?

längtar till våren!!!
  • miiillan

god morgon tjejer! nu har jag läst ikapp

sambon beställde denimtopp igår på kidzshoppen. så nu är det bara att vänta tills 12:e, antar att jag inte får den innan jag fyller

längtar till våren!!!
  • miiillan
    Jenn83 skrev 2008-03-09 19:48:46 följande:
    Man kan inte köpa en ny cam i kombon sand/denim va? Antingen får man väl köpa hel denim eller ingen denim alls? Eller har jag fattat det fel?
    japp, det stämmer! du får göra som jag, köpa till denim
    längtar till våren!!!
  • miiillan

tjena alla! suck!! nu ska en av mina nära vänner också ha bugaboo... känns tråkigt eftersom det lär se fjantigt ut när vi går ihop på promenad. åhh!! fjantigt jag vet! men var hon tvungen att välja buggan utav alla vagnar??!

längtar till våren!!!
  • miiillan
    Shoegirl skrev 2008-03-10 16:57:23 följande:
    Såklart! Den är ju BÄST
    rply skrev 2008-03-10 16:57:29 följande:
    haha , min kompis har en med .. men tänker inte så mycke på det.. :P
    ja, jag vet!! men det "roliga" är att hon typ klaga eller var nedlåtande mot mig när jag sa att jag skulle ha den. hon tyckte den var alldelles för dyr, hon var inte märkesgalen utan skulle köpa barnvagn på blocket... yeeeah right..

nä... jag får väl försöka att sluta sura, men inte idag  
    längtar till våren!!!
  • miiillan
    mamma2003 skrev 2008-03-10 17:08:32 följande:
    Ni kan ju ringa varandra på morgonen innan ni skall ut och spatsera och kolla så ni inte har samma färgkombo *skrattar torrt*
    jaaa... hon ska ha gra/svart, jag har grå/sand och snart denim.
    jaja, kommer iaf se grymt löjligt ut eftersom det inte är många som har buggan här. inte som i stockholm där varannan kotte har bugaboo
    längtar till våren!!!
  • miiillan
    Diana och Thea skrev 2008-03-10 18:23:37 följande:
    hahahah.....jag som tycker att det är mer pinsamt att gå emd en kompis som har en grymt ful vagn som en Emmaljunga *asg*
    hahaha!! nej, hon får gärna ha en pansarvagn, men men.... vad gör man? kan ju inte neka henne direkt... TYVÄRR

haha!! bara hon inte köper en ju-ju-be skötväska!!
    längtar till våren!!!
  • miiillan
    Mamma Anna skrev 2008-03-11 13:46:34 följande:
    Nu tror jag att jag äntligen har bestämt vilken färg det blir vi kör på en sand/sand... synd bara att de har tagit bort nykundsrabatten på babytrader lagom tills jag ska beställa
    jasså..? har de tagit bort rabatten nu?!! trist
    längtar till våren!!!
  • miiillan
    Mamma Anna skrev 2008-03-11 14:33:26 följande:
    jaj86:Nej jag var inne och kollade och registrerar man sig som ny kund får man en rabattkod, det var nån som skrev här i tråden att den var borta men det stämde visst inte. Vad glad jag blir
    vad bra!! har ju redan beställt min vagn så min spelar det ingen roll

men vad bra för dig!! är ju ändå 50 euro!!
    längtar till våren!!!
  • miiillan
    pluttmaja skrev 2008-03-11 15:43:28 följande:
    Så rabatten är kvar på babytrader??!! Håller tummarna. för det är pga den som jaghar lyckats o flirta till mig en bugga av min kära sambo..Så det är när man registerar sig som man få rabatten??
    japp!! tror den kommer till din mail om jag inte minns fel
    längtar till våren!!!
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13