Inlägg från: solstraalen |Visa alla inlägg
  • solstraalen

Små silla simmar i stim

Migrän igår igen, 3kvällen i rad.

Why?!

En ny dag, hoppas på fint väder idag oxå

Wish me luck idag.

Har punka på syskonvagnen så jag måste få Saga att våga stå på ståbrädan till dagis idag

Annars får ja väl sätta Josef i hennes knä i racen

Mamma till A 9910-,S 0512- och J 0706-
  • solstraalen

Jag sitter här med huvudvärk igen, där får de gärna stanna!

Ska ringa läkarn idag för  att få nya tiden för de nya proverna oxå.

*gnäll gnäll* 

Går runt å känner  mig sjuk hela tiden nu med huvudvärk hela dagarna som går över i migrän på kvällarna..

*orkar inte*

• solstraalen

Åh jag ville visa er min "mellanfrisyr"

Var å klippte mig igår, men ska gå tillbaka idag å be dom ta av mera på längden.

Försökte få upp bilderna här, men fl vill inte alls med det. Funkade inte igår heller. *mutter*

• solstraalen

NU lyckades jag

Bild 041.jpgBild 035.jpgMen ska som sagt gå å be dom korta ner håret överallt förutom luggen. De ska va så de längsta håret hänger precis ovanför axlarna.

• solstraalen

Tania: Bra att du håller med Ska till frissan imorrn vid 14, hon hann inte idag. Hur mkt kortare tycker du de ska vara? Jag tror de blir bra om de längsta håret e precis ovanför axlarna. Men varför gråter du blod!?

• solstraalen
    Tania skrev 2008-04-03 15:19:07 följande:
    Jag har torkat tårarna och arbetar på problemet istället.... jag SKA klara det!
    Mendå tjejen, hoppas de blir bra!  **
  • solstraalen

Åh jag är så trött på Josefs kolik alltså.

Ja hade han vart nyfödd hade jag sagt att de berott på kolik.

Han gråter och skriker så otroligt mkt varje dag.

Helt plötsligt från att tex sitta å va nöjd i vagnen ute så kan han bli helt galet jätteledsen å frustrerad/arg, på ingen tid alls.

Jag vill att det ska bli den 15e då vi ska till bvc igen...dom bara måste undersöka honom snart, för TÄNK OM det är något som gör att han har ont eller så. Å att de inte bara e hans personlighet som e så här.

Han kan inte börja på dagis sen om han är så här då, då måste dom fixa en extra personal som tar hand om honom, för han tar så mkt tid till å trösta å underhålla osv hela tiden.

Tänk om allt bara kunde vara frid å fröjd.

Svar på tråden Små silla simmar i stim