Inlägg från: solstraalen |Visa alla inlägg
  • solstraalen

Små silla simmar i stim

Jo jag har kollat på dom som finns häromkring, dock inget..

Nu kommer bild på mitt nya jag strax! =)

Mamma till A 9910-,S 0512- och J 0706-
  • solstraalen
    Donna69 skrev 2008-04-05 09:37:15 följande:
    fint sol!morrn på er flickor!!!! nu börjar molnen komma o det blåser som 17...men grilla blir det!!!!!!!!!!!!!!!!! *envis*
    åh så gott!!!

vill oxå grilla =)
  • solstraalen

Nä här kan ja inte hänga.

Ska passa på å göra rent under ungarnas stolar i köket nu medans prinsen sover.

• solstraalen

Josefs, (ursäkta) fucking beteende
    Det kör mig rakt in i väggen, jag orkar snart inte mer, tänk om ja slutar älska honom???
    Jag är rädd

• solstraalen

När de gäller Josef är jag hela världens mest sämsta mamma som inte kan få honom nöjd å glad. Han har vrålskrikit heeeeeeeeeeeela dagen, å om inte de ¨så gråtit.

• solstraalen
    Vos skrev 2008-04-05 19:32:16 följande:
    Men har ni kollat om det finns någon anledning till att han skriker så ?eller det har ni kanske redan gjort.Du kommer inte sluta att älska honom det tro jag inte.Vet inte vad ska säga mer än kram
    Har tid den 15e för 10mån-kollen.. så ringer jag bvc om hans beteende så lär de bara säga att vi kan vänta tills dess.

De verkar som att han gallskriker/vrålar så fort de inte går som han vill det.. Men så här pass?!?! De går ju bara å jämföra med barn som har diverse "störningar" å får vansinnesutbrott..typ HELA tiden.

Det blir bara värre å mer å mer hela tiden.. Alltså jag skulle inte förvånad om polisen snart kommer å knackar på, man kan tro att jag misshandlar honom brutalt så som han skriker mest hela tiden
  • solstraalen

Har lyckats spela in hans   vrål idag iaf,. så de har ja i mobilen. Som bevis. Hehe =)

• solstraalen
    Vos skrev 2008-04-05 19:45:30 följande:
    Oj sol.Vad jobbigt men den femtonde närmar ju sig iaf.Du får tänka positivt så gott det går.Hoppas du får lite egentid från barnen ibland så du kan få nya krafter.Kram
    Tack vännen.

När han somnar ikväll ska ja njuta.
    Låter så elakt å grymt å helt fel, men jag är såååååååååååååååååå trött å ledsen på honom nu

Sambon kommer inte hem förräns på måndag..Han å Saga e i sommarstugan utanföra katrineholm...
Svar på tråden Små silla simmar i stim