Inlägg från: mrsbygg |Visa alla inlägg
  • mrsbygg

Små silla simmar i stim

Tania skrev 2008-03-16 15:03:17 följande:
    NU är jag hemma!!! Det var riktigt givande på mässan... vi köpte en mysig mjuk kudde till Melle som man kan ha i bilen/resan och så fick jag pris på en garageportöppnare. Sen köpte jag en jäättefin vit sten med text "You are perfect" utstansad i stenen... fin fin fin... Den ska jag skicka till lilla Maja som föddes igår.
    Härligt!
    vem har fått en Maja?

Nehe jaha, va göra alla? Jag ska la börja med maten jag då....
  • mrsbygg
    Tania skrev 2008-03-16 15:36:05 följande:
    åhhh....

usch mina 16 veckor känns jävligt långt....
  • mrsbygg

vi har precis ätit lapkojs med rödbettor...mumsigt
    har fixat in disken...

väntar på att soffbordet ska "torka" så ja kan ställa in det och ta andra bordet..
    sen får ungarna sova snart så ja kan äta upp min äppelpaj ja köpte igår hehe..

• mrsbygg
    veronicaq skrev 2008-03-16 18:02:04 följande:
    hej 'jag har vart väck! första dagen hemma sen torsdag! skönt att komma hem o softa!hoppa sni mår bra!ja låg på sjukan me tiger fre-lör.. han fick världens magsjuka o kaskad spydde (spruta ur både näsa o mun) och bajsa som fan.. så han av uttorkad etfer 1½ dygn.. fick sova över på ackis isolerade med dropp...nu e de lite bättre.. han bajsar fortfarande.. o är trött hela tiden men bättre iaf...ja de va mina kuliga nyheter va har hänt här dåJAG HAR SAKNAT ER!!!!!!!!!!!!!!!
    naww inte tiger oxå! vi låg oxå inne me dropp på samson..va det förra helgen?! skit samma..hehe

tror d inte har hänt så mycket...eller?! inte hängt me så mycket här...
  • mrsbygg

mina delicatobollar och äppelpaj skriker på mig från kylskåpet..
    måste få ungarna att sova först..

• mrsbygg

urk nå snuskigt..

har fått nå infektion eller nått längst bak i tandköttet vid visdomstanden..
    va super svullen å har skit ont runt tanden, fick hål på tandköttet å det bara spruta ut var..

nu små värker det bara lite..men fan så äckligt d va...eller är rinner fortfarande lite var då å då..

• mrsbygg
    Donna69 skrev 2008-03-16 20:46:04 följande:
    säg inte så!!!!!min tand har växt upp snett så den är typ in i kinden o är fett svullen!!!!våga gå till tandläkaren? urk
    ha råd å gå till tandläkarn säger jag....fan snor dyrt! inte vart sen ja fyllde 20....kanske vore dags snart..tror ja har håli tand jävel oxå!
  • mrsbygg
    Tania skrev 2008-03-16 20:45:18 följande:
    så där har jag också haft... skölj med Listerin.. det hjälper jag lovar!
    ohh gör det ?

jag borsta typ 5 min bara där runt om sen sköljde med sånt.
    men d är så jävla starkt hua...
  • mrsbygg
    Tania skrev 2008-03-16 20:50:43 följande:
    japp.. det är sååå bakteriedödande... det tar inte många dagar innan det är fixat!
    ohh skönt..för d gör jävligt ont i tanden bara för svullnaden trycker på tanden...
    blev lite bättre när jag fick bort varet...

men ja sköljer på me det där..hur ofta gjorde du det? en två tre ggr om dan?
Svar på tråden Små silla simmar i stim