-
jippi!Donna69 skrev 2008-03-17 09:58:50 följande:lätt!!!!!!!!!!!!!*tar medmin tvätt oxå* -
sådär då....tvätt i maskinerna.
-
hua...snart är tvätten klar, passar på att käka lite lunch innan ja ska ner å hämta upp skiten....
blir så arg...jag slängde in sånna där lappar som ska ta upp färg om kläder färga av sig..
mmm...kläderna blev iaf missfärgade...skulle behövt slänga in hela paketet antar jag...
störanade... -
bah sam har vaknat å sitter hr å ser glad ut...
måste ja ta me han ner å jämta tvätten sen...
ska la gå ner strax...
sen ska jag städa... -
nehe jaha, ska la åk aå hämta saga sen blir det att städa lite...ser för jävligt ut..
-
suck,,hinner inte ens innanför dörren innan saga börjar tjura å fjompa sig....blir galen på henne....
-
jag har letat tvätt i alla vråer här hemma...
sen har ja oljat in andra bordet här i vardagsrummet....
ska över till morsan ikväll sen å sy en påsk kärring outfit till saga. dom har maskerad imorrn.. -
haha...ett ägg...va lite gulligt!madeleine78 skrev 2008-03-17 17:08:33 följande:på onsdag har Towa påskdisco på dagis... då fick dom klä ut sig till vad dom ville..honville va ett ÄGG!! *asg* kan du sy ett ägg åt mig å... =) (el nä Towa)
dom får vara va dom vill imorrn så hon skulle kunan sätta på sig sin spiderman outfit och påskkärring kläderna skiter sig hehe... -
shit...va fan ska man göra för mat??
-
hitta falukorv i frysen. får bli ris å falukorv i ugn me massa ost å gräddigt tomatsås...mmm