• maria1978

Små silla simmar i stim

Välkomna kära vänner!

Här har vi våran  alldeles egna tråd... den är våran och bara våran!!!

Men så vitt jag vet är vi snälla och delar med oss till dem som vill!!

Denna tråd får innehålla VAD SOM HELST.
    (så länge det inte strider mot FLs regler. Då får ni skylla er själva)

Då var det dax brudar!!
    Se det som eran frihet....

We löööve varandra....

Är du ny ta chansen och kom in i vårat glada gäng...försök att förstå våran dåliga humor och ironi!!
    WTF
  • Svar på tråden Små silla simmar i stim
  • madeleine78
    Vos skrev 2008-03-21 19:29:35 följande:
    jag har inget liv heller!!!Jag har suttit här hela dagen och inte ett skit har hänt hihiJag har SAKNAT er allihopa
    menar du att jag inget liv har?
    va..va..va..va...

Jag har vart på 3 -årskalas idag på dan med Towa.. och sen hem igen till Wille och hans pappa så hans pappa fik gå o lägga sig efter att ha jobbat natten och sen fick han snällt va uppe me Wille till vi kom hem igen... då jag inte gå nånstans me wille....
    sedan dess har väl bytt ca 10-15 bajblöjor.. lagat kvällsmat.. badat barnen och osv..osv..
    och nu sitter jag här...
  • maria1978

Jag är på jobbet och jag önskade att jag inet hade ett liv utan för FL för detta suger stor fet pung eller nått i den stilen!!

• Tania

Jag ska sälja babyskyddet nu och passar på att sälja med vagnen också som ett paket.

Vagnen har varit världens bästa grej alltså... jag hade INTE velat vara utan den.
    Jag hoppas att jag får det jag vill ha för den... 
  • Tania

Skrev jag att jag hade gjort bakelser på jobbet??

Den godaste kombinationen var nog ananaskross, vaniljkräm och pollyfluff.
    FY FAN VA GOTT!
    Sen gjorde jag även likadana fast med dumlefluff istället. (gott det med)
  • maria1978

Men vad du håller på att trixa och fixa tania även på jobbet!!
    Du...Vi pratade om att åka iväg med våra och fika någon dag, har ni så man kan komma upp med rullstolar till er?

• Vos
    madeleine78 skrev 2008-03-21 19:36:29 följande:
    menar du att jag inget liv har? va..va..va..va... Jag har vart på 3 -årskalas idag på dan med Towa.. och sen hem igen till Wille och hans pappa så hans pappa fik gå o lägga sig efter att ha jobbat natten och sen fick han snällt va uppe me Wille till vi kom hem igen... då jag inte gå nånstans me wille.... sedan dess har väl bytt ca 10-15 bajblöjor.. lagat kvällsmat.. badat barnen och osv..osv.. och nu sitter jag här...
    Nej, inget liv........
    löööööööööööv

Tania: vilket bra jobb du har!!!!!!!!!!!!!!!!
    Baka smarriga bakelser på jobbet?????
    Jag får bara baka pensionärskakor
    (¯`°?.¸ ღ Victor 021119 & Robin 070724 ღ ¸.?°´¯)
  • maria1978
    Vos skrev 2008-03-21 19:56:25 följande:
    Nej, inget liv........löööööööööööv Tania: vilket bra jobb du har!!!!!!!!!!!!!!!!Baka smarriga bakelser på jobbet?????Jag får bara baka pensionärskakor
    Me too
  • Tania
    maria1978 skrev 2008-03-21 19:55:07 följande:
    Men vad du håller på att trixa och fixa tania även på jobbet!!Du...Vi pratade om att åka iväg med våra och fika någon dag, har ni så man kan komma upp med rullstolar till er?
    Jaaaa absolut!!
    Vi har jättemånga som kommer dit från olika sjukhem.
    En hel del stammisar också som kommer en gång i veckan. 
  • Tania
    Vos skrev 2008-03-21 19:56:25 följande:
    Nej, inget liv........löööööööööööv Tania: vilket bra jobb du har!!!!!!!!!!!!!!!!Baka smarriga bakelser på jobbet?????Jag får bara baka pensionärskakor
    JO jag har ett jättebra jobb... särskilt när jag får göra so jag vill
  • maria1978
    Tania skrev 2008-03-21 20:07:11 följande:
    Jaha Å det har inte vi vetat. Vi som verkligen vill hitta ett ställa "rätt" nära som ändå inte är massa krångel att ta sig för en fika!
    Ska genast skvallra för mina arbetskolegor!!
Svar på tråden Små silla simmar i stim