• maria1978

Små silla simmar i stim

Välkomna kära vänner!

Här har vi våran  alldeles egna tråd... den är våran och bara våran!!!

Men så vitt jag vet är vi snälla och delar med oss till dem som vill!!

Denna tråd får innehålla VAD SOM HELST.
    (så länge det inte strider mot FLs regler. Då får ni skylla er själva)

Då var det dax brudar!!
    Se det som eran frihet....

We löööve varandra....

Är du ny ta chansen och kom in i vårat glada gäng...försök att förstå våran dåliga humor och ironi!!
    WTF
  • Svar på tråden Små silla simmar i stim
  • Donna69

skinka??? mumma....

jo kära maria. bratzen här i byn har alltid påpekat sessan stl så fort vi setts.

jag vet att , man inte ska bry sig men det känns fan inte kul...

-"heeeeej!!OJ va STOR hon är! hur gammal är hon?

- 7mån.

- VA??? hon är ju lika stor som min 1åring! hahaha

osv

tydligen så kvittar det att sessan ligger på samma"överkurva" med både vikt o längd....

• Vos

Hej Maria

Nejdå Elin. Sessan är normal.
    Jag har haft 86 sen innan jul på robin men då vart jag tvungen att vika upp ärmarna.
    Han är så tjock runt magen så 80 bodysarna funkade inte, tröjorna var ok tills för ett tag sen men nu kör jag på 86.
    80 på brallor.

Jag undrar oxå ur affärerna är öppna.....
    Vi ska brt ikväll och jag har inte köpt nån present än.
    Vet att mataffärerna är öppna till 16 men dom andra affärerna har jag ingen aninig om. JAg får helt enkelt åka och se efter

(¯`°?.¸ ღ Victor 021119 & Robin 070724 ღ ¸.?°´¯)
  • Donna69

hahaha.....systemet tillhör de "butiker" som SKA ha öppet såna här dagar *fnittrar*

• maria1978

Vadå Donna är det sant...??
    Ja skit i bretzen för fasiken...
    Å, så där har mina kídz vart med.
    Runda och goa i den här åldern. Sedan har dem kunnat ha samma stl ett tag efter de lärt sig att gå. Då är det inte mkt som stannar kvar när dem är mer aktiva

Vadå bara för att 80 är 9månader till 1 år i affärerna så behöver det ju inte betyda att det måste vara så.

Jag har oxå en del bekanta som påpekat mina grabbars stl i den ålderna. Men jag brukar svara:

JA, men han dör inte vid svält  och behöver inte läggas in för minsta lilla maginfluensa. När dem har att ta av...

men förstår att det är störande!!

jag skulle tippa på att dem har öppet idag mellan 10-14 eller nått. Men VOS hade du inte hämtat in tidningen kolla där vettja!!

• Vos

HAHA
    Jag bor ju på en liten ö....
    Våra öppettider står INTE i göteborgsposten

Jag får åka och spana eller ringa men jag måste ändå tillica så jag kör en extra sväng och spanar om affärerna är öppna.

Fast nu har jag precis startat ugnen för jag ska oxå griljera skinka

Nu ska vi äta frukost.
    Jag kom på att det är ju påsk så jag kokar några ägg

(¯`°?.¸ ღ Victor 021119 & Robin 070724 ღ ¸.?°´¯)
  • maria1978

Ja jag har nyss sprungit på en vändning här. Å äggen är klara och skinkan ska ut ur ungnen och skäras och så.
    Så det är väl bäst att man sätter lite fart kl 8:00 vill två av dem upp här och ha frulle.
    Snacka om hotell

• maria1978

HA EN BRA PÅSKAFTON GIRLS....
    Längtar redan efter er....
    Fast jag inte äns loggat ut...

kanske tittar in på lunchen...
    då!!

Å puss till er som sover sött

• mrsbygg

morrn brudar!
    fått sovit lite mer i natt, jonas tog sam första omgången inatt! så jag fick några timmars extra sömn. va helt utslagen efter vart i full gång hela dan..

och idag ska vi ut till svärfar å käka påskmiddag, hade verkligen sett fram emot det om nu hans kärring kunde laga mat. urk...hon kan inte laga mat. salt å peppar är d enda kryddorna hon känner till...suck

Sam är jätte duktigt! Han kan resa sig mot möbler, sen går han en bit längs dom sen när möblen tar slut sätter han sig ner sen ålar han iväg till nästa ställe hehe....
    Sen kan han sätta sig från kypställning oxå. Nu sitter han å tittar i sagas målarbok!

nehe nu ska ja fixa frukost, sen ska jag fixa in all tvätt som ja tvätta igår. sen blir det till att göra sig iordning. Tar sin lilla tid att fixa håret hehe...

• mrsbygg

ang hosta! Sam har haft sin i typ 1 vecka nu. riktigt slemhosta. inte konstigt hans bajs är totalt slajmy....

• Donna69

va duktig sam är!!!! YEEEY antar att påsken "firas"så jag önskar er en glad påsk med!!!

Svar på tråden Små silla simmar i stim