• maria1978

Små silla simmar i stim

Välkomna kära vänner!

Här har vi våran  alldeles egna tråd... den är våran och bara våran!!!

Men så vitt jag vet är vi snälla och delar med oss till dem som vill!!

Denna tråd får innehålla VAD SOM HELST.
    (så länge det inte strider mot FLs regler. Då får ni skylla er själva)

Då var det dax brudar!!
    Se det som eran frihet....

We löööve varandra....

Är du ny ta chansen och kom in i vårat glada gäng...försök att förstå våran dåliga humor och ironi!!
    WTF
  • Svar på tråden Små silla simmar i stim
  • rullgardinsflikkan
    Tania skrev 2008-03-22 22:02:55 följande:
    jadu jaghar inte gjort så mycket

pussats lite med min boy och färgat håret så nu är jag mer en ljusbeige kyckling

Har din vart bra då??
  • Tania
    mrsbygg skrev 2008-03-22 22:06:32 följande:
    denna firren är död...mår skit illa. spyr snart.....ska sova nu............gö natt
    Åh din stackare.... ja gå och sov du och hoppas att du mår bättre!!!
  • Tania
    rullgardinsflikkan skrev 2008-03-22 22:10:08 följande:
    jadu jaghar inte gjort så mycket pussats lite med min boy och färgat håret så nu är jag mer en ljusbeige kyckling Har din vart bra då??
    JOdå, jag jobbade i morse till kl 13 sen kom jag hem och gosade lite med CHarlie medans Micke städade
    Sen la jag Charlie och jag och Melle la oss i sängen. Jag somnade och Melle kollade på tecknat.
    Sååååå skönt att få sova lite middag
    Sen åkte vi till mamma å pappa (kom en timme försent) och käkade mat och ungarna fick leta påskägg.
    En skön påsk.
    I morgon ska vi bara slappa... Melle ska få spela NintendoDS och jag ska rengöra Charlies babyskydd till bilen för vi ska sälja det.
  • rullgardinsflikkan

ohhhh låter som en soft dag.
    Jag låg kvar i sängen tills klockan elva idag det va så JÄVLA skönt, det har jag inte gjort sen molly föddes.
    Albin gick upp sju och molly vaknade också då och satt och lekte med Albin en timma sen la ja henne och hon somnade om och behövde inte gå upp förän halv elva plus att jag då faktiskt hade någon att ligga kvar och krama!!! Kan livet bli bättre?

• Vos

Glad påsk igen
    Hemma, proppmätt.

Fick massa god mat blev så mätt att jag inte orkade äta upp allt jag tagit Generad
    Skippade efterrätten och tog sedan ett chips.hihi

Nu ligger Robin och skriker.
    Han somnade bra där men sen vaknade en annan bebis och väckte Robin.
    Sen har han sovit till och från och nu bara skriker han Gråter

Vet inte om det var värt att gå bort om man ska få detta helvete sen!!!!!!!!!!!

Nu kopplar jag ner iaf och så får jag se när jag får lov att sova....

Natti, natti

(¯`°?.¸ ღ Victor 021119 & Robin 070724 ღ ¸.?°´¯)
  • Vos

Morrn......

yeey, jag är vaken
    Varit uppe och tagit hand om Robin halva natten och som vanligt vaknade han kl fem!!!!!!!!!!
    Jag säger bara - det är inte värt att gå ut och sen få ett helvete på natten!
    PE sa att han tyckte det var värt det men jag har intesett honom uppe i natt

• Donna69

ska PE ha stryk???

han tyckte det va värt det...pyttsan....då skulle han som sagt tagit natten åt dig med...

morrn förresten
    Caffeine

• Vos

God morgon

Ungen vägrar att somna om !!!!
    Jag lyckas och så sover han bara fem minuter!!!
    Jag vill ju sova

Ja kan du inte komma hit och slå honom från mig????
    Pliiiiiiiiiiiiiiiiis

Ähh, det är inte så farligt. Jag sover middag sen när Robin är som gnälligast

Hans morsa och syster kommer hit idag så han får ta hand om dom och hjälpa mig MASSA med maten annars går jag och lägger mig när dom kommer.
    Hota, hota, hota HAHAHAHAHAHA

Kan du sånna där grymma karatesparkar då??????

• Donna69

Vos skrev 2008-03-23 06:28:38 följande:
    God morgon Ungen vägrar att somna om !!!!Jag lyckas och så sover han bara fem minuter!!!Jag vill ju sovaJa kan du inte komma hit och slå honom från mig????Pliiiiiiiiiiiiiiiiis Ähh, det är inte så farligt. Jag sover middag sen när Robin är som gnälligast Hans morsa och syster kommer hit idag så han får ta hand om dom och hjälpa mig MASSA med maten annars går jag och lägger mig när dom kommer.Hota, hota, hota HAHAHAHAHAHAKan du sånna där grymma karatesparkar då??????
    OOOM jag kan!!! YIIIHAA
    Karate
  • Vos
    Donna69 skrev 2008-03-23 06:32:27 följande:
       OOOM jag kan!!! YIIIHAA
    Hihi, bra!!!
    då vet jag vart jag ska ringa när det är dags
    sköter han sig inte idag så är det dags väääääääldigt snart.
    Moahahahahaha
Svar på tråden Små silla simmar i stim