Små silla simmar i stim
Åh jag måste säga att jag älskar min våg, eller så är det jag som är duktig. hehe ![]()
Åh jag måste säga att jag älskar min våg, eller så är det jag som är duktig. hehe ![]()
Här har vi sjukstuga, 4 av 5 familjemedlemmar är sjuka nu.
Självklart äre gubben som är frisk å han kunde omöjligt va hemma idag, då han ska ner på möte i linköping över dagen.
Sagas ögoninfektion å allmäna hängighet å snoreriet å allt håller i sig.
Anton kom hem å somna på soffan igår efter skolan.
Jag kan knappt svälja pga sååå ond hals, å huvudvärk å hängihet.
Josef fick feber inatt och den måste vart en BRA bit över 40 grader, utan tvekan.
Han sov sååå oroligt och när ja kände på honom så var han SKÅLLHET, sen nåra timmar senare så var han svalare å hade då bara 39 i temp, men fick alvedon så han kunde sova.
Ni får lova att inte bli så avis på oss
Ni verkar ha haft det superkul igår tjejer, kul! ![]()
Massa fina bilder ![]()
Såh att de e billigt å åka dit, men vad gör man där förutom att träffa er ? ![]()
ååååååååååååååh, of course! Hade fått för mig att hon bodde nån annanstans. *ler dumt*
Jag och min koll!
Men självklart ju, tar ju bara 2-3 timmar juh!
Kan ingen västeråsare ta sig hit så kan vi åka i vår bil då!? I vår bil finns plats för 7 pers totalt förutom mig å Josef. Dessutom finns de bilstol för en till knodd i hans size *har ju inge körkort*
*hoppas donnis vill de*
Sen får ja väl ta å bjuda hem er alla hit nån helg i augusti eller nått, hehe
I sommar är de ju redan träffar.
Å en helg kan ja kasta ut gubben å de äldre barnen, eller om de ska va helt barnfritt
Åh ja måste få beklaga mig, Saga har haft ögoninfektion på båda ögonen sen i torsdags förra veckan å jag har vart sååå glad för ingen annan har fått de..
NU ser ja tendens till de i Josefs ögon!!
Jag bara älskar livet när de e som värst!
*doh*
Josef har sovit oroligt oxå, men han e ju sjuk så de e inte så konstigt.
Värsta tjockaslemhostan å snorar å antydan till att ett eventuellt helvete bryter ut i hans ögon snart osv.
MEN Vi sänkte hans säng igår, deni!
Han blir ju 10månader på måndag så tänkte att det kanske var dags nu ![]()