Inlägg från: solstraalen |Visa alla inlägg
  • solstraalen

Små silla simmar i stim

Donna69 skrev 2008-04-15 07:00:16 följande:
    asg systemet blir det nog inte ändå.....hahaha

Men imorrn får han känna sig stor då, hehe.
    Minns när jag fyllde 18.. ( stor å enorm å väldigt höggravid )
    Mamma till A 9910-,S 0512- och J 0706-
  • solstraalen
    mrsbygg skrev 2008-04-15 09:38:59 följande:
    sjukt besviken på min pappa...
    men usch, de förstår jag verkligen

Hade han glömt det?!
  • solstraalen
    mrsbygg skrev 2008-04-15 09:41:43 följande:
    mmm
    Usch sånt får man ju inte glömma
  • solstraalen
    Tania skrev 2008-04-15 11:36:19 följande:
    Jag har fixat en lite överraskning till Micke... EN GARAGEPORTÖPPNARE!!! Tror ni att han blir glad?
    Det borde han ju bli tycker jag

Det skulle i vart fall min gubb bli om han fick
  • solstraalen
    mrsbygg skrev 2008-04-16 11:04:58 följande:
    kallt?? tyckte d va varmt ute jag..precis kommit hem har köpt massa färg till väggar å möbler så idag blir det till att slänga alla leksaker i kartonger å börja riva tapet!
    visst behöver man bara riva ner/slipa "skarvarna" på tapeterna om man ska måla?
  • solstraalen
    mrsbygg skrev 2008-04-16 11:55:27 följande:
    jo..men saga har en fondvägg och den tapeten är det struktur på och d vill inte jag ska synas igenom så ja måste riva den..annars så har vi inga skarvar å fixa!
    Du som är så händig å donar å har dig.
    Hur föreslår du att vi målar sagas å josefs rum? Dom delar rum nämligen å vi ska måla det.
    Ska dela av rummet med en expedit från ikea har vi tänkt.
    Sen inreda de typiskt för pojk resp flick
    Deras rum är avlånt.
  • solstraalen
    mrsbygg skrev 2008-04-16 12:09:32 följande:
    jadu inte den blekaste hehe...Jag ska juh fixa nu för Sam ska flytta in till Saga nu! Men jag ska måla helt vitt, sen kommer ja sätta upp någon slags stickers. inte bestämt mig för vilka ännu...men det blir iaf inget typiskt barn eller puttenuttigt, allergisk mot sånt!Jag skulle inte dela av rummet med en hylla, känns så himmla tråkigt å det gör genast rummet mycket mindre, men nu vet jag inte hur stort rummet är.Men jag skulle satt upp takskenor sen avskämat med gardiner! då är d bara att dra för om man vill ha sitt eget rum eller bara öppna upp om båda två vill sitta å leka tillsammans!Om rummet är avlångt..humm...måste ni måla? för annars finns d as söta tapeter me döskallar på. då skulle ja sätta en rosa på Sagas sida sen en svart eller ljusblå på Josef sida...finns så mycket snyggt....Annars målar du vitt och köper stickers...eller målar en vägg i rosa och den andra blå eller grön....
    Hmm skena i taket hade ja inte tänkt på!
    Det var mkt smart
  • solstraalen

Vos, vad skönt att han får komma hem!!!!

Caly, hoppas lilla J blir bra fort.

Åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååh

Saga blev sjuk för precis 2 veckor sen.
    Nu idag var första dagen som hon var helt fri från all skit i ögonen.

Hon har vart på dagis tis-tors, nu kom hon hem från dagis å verkar magsjuk!!
    Spydde lite innan middan sen mitt i middan oxå.

Josef som inte ens e bra ännu.. han har nästan en vecka kvar av medicinen å hostar å snorar å massa skit fortfarande.

Jag älskar mina sjuka barn, men jag avskyr som pesten deras sjukor nonstop.

• solstraalen
    Vos skrev 2008-04-19 06:48:30 följande:
    Godmorgon Nu ser Robins ögen bra ut Skumt..Jag hade ju bestämt att åka till vc så fort dom öppnar men han har inget gojs alls i ögonen idag Jaja, det är ju underbart om det är borta.

Skönt att de försvann så fort!

Josef har bara lite ögoninfektion på båda ögonen så de behövs inga droppar, men han har det sen i fredags förra veckan. Men tror de e på väg bort nu.

Åh nu är jag kalasförkyld!
    Tror Saga mår bättre nu från sin magsjuka å även Josef verkar må bättre nu, men han får ju allt äta upp sin äckliga kåvepenin iaf =)

Hoppas det är bra med er alla annars!

• solstraalen
    Vos skrev 2008-04-19 06:57:12 följande:
    Ja det är underbart att det är borta.Men jag tror inte riktigt på det förräns dagen är över.Ofta kommer det ju mer och mer unbder dagen....Skönt att barnen börjar friskna till nuSynd att du då ska vara sjuk istället....Typiskt va?
    Hehe, ja det är ju som de ska vara då, alltid en sjuk Iaf har vi det så här hemma.

Här brukar de vara mest kladd i ögonen efter natten, så jag håller tummarna att de redan e bra för din lillprins =)
Svar på tråden Små silla simmar i stim