• maria1978

Små silla simmar i stim

Välkomna kära vänner!

Här har vi våran  alldeles egna tråd... den är våran och bara våran!!!

Men så vitt jag vet är vi snälla och delar med oss till dem som vill!!

Denna tråd får innehålla VAD SOM HELST.
    (så länge det inte strider mot FLs regler. Då får ni skylla er själva)

Då var det dax brudar!!
    Se det som eran frihet....

We löööve varandra....

Är du ny ta chansen och kom in i vårat glada gäng...försök att förstå våran dåliga humor och ironi!!
    WTF
  • Svar på tråden Små silla simmar i stim
  • madeleine78
    Hrrmmff... Gråter

Therre... nu blidde jag en anings disapointed... *snyft* du bara försvann... ??
    Whithout saying good night! Kyss
  • Vos

morrn.....

Vilket bra beslut jag tog igår kväll.
    la mig i sängen kl nio och kollade Lost.
    sen stängde jag bara av tv´n kl tio och vips så sov jag
    Jag behövde det för sen halv tre han Robin sovit ganska dåligt.

Maddo: jag skickar lite löööööööööööööööv så du inte behöver vara ledsen mer

Elin: the löööööööööööööööööööööving is for u 2

(¯`°?.¸ ღ Victor 021119 & Robin 070724 ღ ¸.?°´¯)
  • Donna69

ganska skön kväll jane!!! *duktig du*

jag kämpade tappert med sessan. hon va sååå trött igår....hela dan, men kvällen va hemsk.
    vid 22:30 kunde jag lägga in henne.

började natta vid 20 men så fort jag la henne i sängen så började hon panikskrika....bläääääää

åt gjorde hon knappt alls på hela dan, skum unge.....

tack jane för all love, det behövs

• Vos

Nej, men var hon så jobbig igår kväll???
    usch, men sover hon på nätterna eller får du gå upp massa då oxå?

Jag har ju tur nuförtiden med Robin.
    Han somnar runt halv åtta och sover jättebra hela kvällen men sen på natten är han skitjobbig. HAr nog varit uppe femton ggr inatt och bara stoppat in nappen....

Men jag är sååååååååååå pigg nu för jag var så duktig igår.

Jag skickar alltd kärlek till dig gumman.
    Det är ju du som gör att det är okej att ha en unge som vaknar kl fem VARJE morgon

• Donna69
    Vos skrev 2008-03-27 05:55:51 följande:
    Nej, men var hon så jobbig igår kväll??? usch, men sover hon på nätterna eller får du gå upp massa då oxå?Jag har ju tur nuförtiden med Robin.Han somnar runt halv åtta och sover jättebra hela kvällen men sen på natten är han skitjobbig. HAr nog varit uppe femton ggr inatt och bara stoppat in nappen....Men jag är sååååååååååå pigg nu för jag var så duktig igår.Jag skickar alltd kärlek till dig gumman.Det är ju du som gör att det är okej att ha en unge som vaknar kl fem VARJE morgon
    haha va söt du är.....

tack o lov så sover hon hela nätterna så jag ska inte klaga, men just igår va ASA jobbig.
    min rygg pallar lixom inte o konka runt på henne 24/7

ikväll nattar nog viktor, han tog ett extra pass 21-01 så jag hoppas han tar henne innan *yeeeey*
  • Donna69

imorgon fyller morfar år....är så rädd o glömma't så ni får påminna mig!!!

• Vos

skönt att hon sover hela natten iaf, det längtar jag efter....
    Förstår att det är jobbigt för ryggen, vi har väl ungerfär lika stora barn och jag hade inte orkat bära runt på robin. Så skönt nu när han sitter så man kan sätta ner honom på ett annat sätt.

Ja Viktor får somna henne ikväll så du kan sitta vid datorn istället

Vi ska påminna dig om morfar nemas problemas

• Donna69

just d, höll på o krocka igår.....satans lastbilar som kör som idioter....

jag kom på 70-väg o skulle gääääza (moget va? haha) upp till 90. till vänster står en lastbil med släp o ska köra ut....o idioten gör det.....när jag är bara en liten bit ifrån!!!!!!!

jag såg faktiskt inte när han började rulla ut utan det va viktor som sa det, jag såg bara när puckot va halvvägs ut i körbanan. snacka om att få tvärnita!!!!!!!!!!

kan ju säga att jag grät duktigt på väg till viktors jobb!

Låter kanske inte mycket för världen men det va exakt samma scenario som när jag smällde med just en lastbil........därav paniken...

• Vos

HATA LASTBILAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Jag är livrädd när jag kör om lastbilar, inte på motorvägen men annars. På motorvägen ligger dom ju alltid i högerfilen men på 50 och 70 sträckor är det riktigt obehagligt.

Jag har varit med om en lastbil som inte såg bilen jag satt i utan bara bytte fil, vi fick tvärnita och hålla på tutan.
    Det gick bra men jag är forfarande rädd.

Kram, kram

Svar på tråden Små silla simmar i stim