• maria1978

Små silla simmar i stim

Välkomna kära vänner!

Här har vi våran  alldeles egna tråd... den är våran och bara våran!!!

Men så vitt jag vet är vi snälla och delar med oss till dem som vill!!

Denna tråd får innehålla VAD SOM HELST.
    (så länge det inte strider mot FLs regler. Då får ni skylla er själva)

Då var det dax brudar!!
    Se det som eran frihet....

We löööve varandra....

Är du ny ta chansen och kom in i vårat glada gäng...försök att förstå våran dåliga humor och ironi!!
    WTF
  • Svar på tråden Små silla simmar i stim
  • mrsbygg

morrn.....
    dumma unge å vakna hela tiden....

Han va sååååååå trött igår ikväll för han inte hade fått sovit ordentligt på dan (saga hade tråkigt så hon smög in utan att fråga mamma å väkte sam å satte sig å lekte med honom)..
    Så han började grina å tjura redan vi kl 18 igår...gisses. D va kämpigt höll han vaken iaf till kl 19:30 då gav ja upp å gav han flaskan å han slockna på 1 sek.

Sen vaknar han 00...äter å ja lägger honom igen. jag lyckas somna om trots hans gnäll. vaknar 01 då han är riktigt förbannad. ger han en till flaska å han blir tyst.
    tillslut somnar han om runt 02...sen upp å hoppa kl 05 Förvånad

D kan den ungen glömma så han fick sin mat, sen satte ja ner han i sängen igen å ja slumra om sen 06 börjar han gapa då har han tröttnat. så då är d bara å gå upp...

Nu tänker ja inte vänta på provsvaren längre. idag tnker jag ge honom fast föda. får se hur det går. Sen hoppas på att han sover bättre inatt....

• Donna69
    mrsbygg skrev 2008-03-27 06:17:01 följande:
    morrn.....dumma unge å vakna hela tiden....Han va sååååååå trött igår ikväll för han inte hade fått sovit ordentligt på dan (saga hade tråkigt så hon smög in utan att fråga mamma å väkte sam å satte sig å lekte med honom)..Så han började grina å tjura redan vi kl 18 igår...gisses. D va kämpigt höll han vaken iaf till kl 19:30 då gav ja upp å gav han flaskan å han slockna på 1 sek.Sen vaknar han 00...äter å ja lägger honom igen. jag lyckas somna om trots hans gnäll. vaknar 01 då han är riktigt förbannad. ger han en till flaska å han blir tyst. tillslut somnar han om runt 02...sen upp å hoppa kl 05 D kan den ungen glömma så han fick sin mat, sen satte ja ner han i sängen igen å ja slumra om sen 06 börjar han gapa då har han tröttnat. så då är d bara å gå upp...Nu tänker ja inte vänta på provsvaren längre. idag tnker jag ge honom fast föda. får se hur det går. Sen hoppas på att han sover bättre inatt....
    herregud!!!!!!!!!!!
  • mrsbygg

Dryga är att såhär ser det alltid ut. har jag tur så somnar han om på dirketn på natten. men d är fan jävligt sällan....

• madeleine78

Morrn..morrn...

Jag var upp o hoppa kvart över fem då vaknade Wille... mamma trrööööttt....
    Välling.. somna om oh sov till halv 8...
    *mamma like willie Boy... *

P´rlåt  Jane... Oskyldig jag tänkte faktiskt på dig just då.. och tänkte att ska jag gå o slåigång datorn och ta den till sovrummet... men nääää ville så gärna vila ögonlocken lite till.. *fniss*

• Tania

LIte uppdatering ang pyjamaspartyt.

Deltagare:
    Tania
    Maria
    Madde
    Therre
    Elli
    Donnis
    Vero
    Caly
    Tant Vos