• maria1978

Små silla simmar i stim

Välkomna kära vänner!

Här har vi våran  alldeles egna tråd... den är våran och bara våran!!!

Men så vitt jag vet är vi snälla och delar med oss till dem som vill!!

Denna tråd får innehålla VAD SOM HELST.
    (så länge det inte strider mot FLs regler. Då får ni skylla er själva)

Då var det dax brudar!!
    Se det som eran frihet....

We löööve varandra....

Är du ny ta chansen och kom in i vårat glada gäng...försök att förstå våran dåliga humor och ironi!!
    WTF
  • Svar på tråden Små silla simmar i stim
  • Tania

Jag funderade på om vi skulle käka pizza.... men köpt!!

Tänkte på att det är enklast... behöver inte kladda ner träfiskarnas kök
    Alla betalar sin egen pizza så inget krångel med pengar behövs heller... Det jag tänkte vi kunde handla var typ chips, dricka, frukost. Det skulle vi kunna göra tillsammans när ni kommer.
    Jag erbjuder min tjänst som inköpsledare hahaha.
    Ni skulle kunna komma till mig ni gb-flickor så åker vi och handlar på "mitt" område... dvs där jag jobbar. Så kan vi svänga förbi jobbet också så får jag visa upp er hahaha.
    Angående sovplatser så tycker jag att alla tar med sina egna sängkläder, kudde och täcke. Jag kan nog ta med mig en madrass... sängen jag trodde jag hade var trasig. Sen tar jag med en uppblåsbar... jag trooor att jag sover kvar jag med... jag tar i allafall med mig grejer.
  • Vos
    Tania skrev 2008-03-28 09:33:43 följande:
    Jag funderade på om vi skulle käka pizza.... men köpt!! Tänkte på att det är enklast... behöver inte kladda ner träfiskarnas kök Alla betalar sin egen pizza så inget krångel med pengar behövs heller... Det jag tänkte vi kunde handla var typ chips, dricka, frukost. Det skulle vi kunna göra tillsammans när ni kommer. Jag erbjuder min tjänst som inköpsledare hahaha. Ni skulle kunna komma till mig ni gb-flickor så åker vi och handlar på "mitt" område... dvs där jag jobbar. Så kan vi svänga förbi jobbet också så får jag visa upp er hahaha. Angående sovplatser så tycker jag att alla tar med sina egna sängkläder, kudde och täcke. Jag kan nog ta med mig en madrass... sängen jag trodde jag hade var trasig. Sen tar jag med en uppblåsbar... jag trooor att jag sover kvar jag med... jag tar i allafall med mig grejer.
    Låter perfekt
    Pizza är aldrig fel och då får ju alla den dom vill ha, så kan man smaka av varandra oxå
    Ja vi kan komma till dig så åker vi och handlar snask, dricka och frukost tillsammans.
    Hmm, ska du visa upp oss Fundersam

OKEJ

Vi tar väl med oss täcke och kudde men jag har ingen madrass eller uppblåsbar eller nåt...
    Jag kanske ska åka kommunalt hem från Anneli oxå så jag vill inte ha med för mycket grejer.
    (¯`°?.¸ ღ Victor 021119 & Robin 070724 ღ ¸.?°´¯)
  • Vos

HAHAHAHA
    ÅKA KOMMUNALT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

KOLLEKTIVT menar jag ju så klart

HAHAHAHAHA

• rullgardinsflikkan

Jag har en säng jag kan ta med

Om jag nu kommer det hänger på lillasyster

• Vos

Kommer du inte tar jag tåget.
    Jag vill inte köra själv så långt. Helst när man inte vet exakt vart man ska

• rullgardinsflikkan
    Vos skrev 2008-03-28 09:50:37 följande:
    Kommer du inte tar jag tåget.Jag vill inte köra själv så långt. Helst när man inte vet exakt vart man ska
    Nä jag förstår det...min lillasyster skulle kolla i skolan nästa veckan om hon kunde ha dom över natten
  • Donna69
    Vos skrev 2008-03-28 09:50:37 följande:
    Kommer du inte tar jag tåget.Jag vill inte köra själv så långt. Helst när man inte vet exakt vart man ska
    då stannar du bara till hos mig så kör vi i tåg dit
  • Tania
    Vos skrev 2008-03-28 09:45:42 följande:
    Låter perfekt Pizza är aldrig fel och då får ju alla den dom vill ha, så kan man smaka av varandra oxåJa vi kan komma till dig så åker vi och handlar snask, dricka och frukost tillsammans.Hmm, ska du visa upp oss OKEJ Vi tar väl med oss täcke och kudde men jag har ingen madrass eller uppblåsbar eller nåt...Jag kanske ska åka kommunalt hem från Anneli oxå så jag vill inte ha med för mycket grejer.
    Jaaa... visa upp er.. hihi.. så mycket som jag har pratat om er på jobbet.... jag vill ju bevisa lite att det är sant... annars tror de att jag ljuuuger så mycket kompisar som jag helt plötsligt har hahaha
    Nädå... men ni vill säkert ha en kopp kaffe och lite fika när i åkt så långt.
    De stänger kl 17 så är ni här runt 15 så är det perfekt!
Svar på tråden Små silla simmar i stim