Angående partyt!!
Vad ska ätas/drickas/handlas? Pizza blir toppen till kvällen. Skälbyhallen eller? Jag tycker ju att alla tar med den alkohol dem vill dricka själv. Annan dricka kanske kan handlas på willys/ica.
Vem ska handla? Tania och c/o när ni är och fikar på jobbet. Se till att ta med kontanter så vi kan betala till den bruttan som lägger ut.
När ska vi träffas? Jag är hos mamma och pappa från 15 tiden. Skriver adress i hemliga sedan!!
Var ska vi träffas? Dem som ska hälsa på Tanias jobb gör det dem andra kommer till Skälby direkt
Vad tar vi med till "sovplatsen"? Oj täcken och kuddar vore iaf bra. Sängkläder finns!!
Jag har en till fråga. Vi har väl folk som kommer med tåg....Typ Virran kan någon ställa upp att hämta henne kanske? När hennes tåg kommer. Är det någon mer som kommer med tåg.
Rullis Syrra litar jag blankt på att hon ställer upp *skrattar* så ni kan åka bil.
Tania och ni andra: Vad äter vi till frukost. Te/kaffe finns det behövs inte köpas. Men vi kanske ska dundra på med en bra frulle. Jag älskar frukost. Men det kanske inte är alla som gör det.
SÄNGAR som finns i träskfiskhemmet:
EN dubbelsäng
EN enkel säng /resesäng till molly
EN madrass
EN uppblåsbar variant
Det finns tre sovrum mamma och pappa tog bort det fjärde och förstorade V-rummet när brollan drog sin kos.