• maria1978

Små silla simmar i stim

Välkomna kära vänner!

Här har vi våran  alldeles egna tråd... den är våran och bara våran!!!

Men så vitt jag vet är vi snälla och delar med oss till dem som vill!!

Denna tråd får innehålla VAD SOM HELST.
    (så länge det inte strider mot FLs regler. Då får ni skylla er själva)

Då var det dax brudar!!
    Se det som eran frihet....

We löööve varandra....

Är du ny ta chansen och kom in i vårat glada gäng...försök att förstå våran dåliga humor och ironi!!
    WTF
  • Svar på tråden Små silla simmar i stim
  • Vos
    Tania skrev 2008-03-31 19:46:58 följande:
    min msn funkaherar inte
    VA???
    Varför Gråter
    (¯`°?.¸ ღ Victor 021119 & Robin 070724 ღ ¸.?°´¯)
  • Tania
    Vos skrev 2008-03-31 20:09:13 följande:
    VA???Varför
    jag vet inte... det bryts hela tiden och så får jag tvångsavsluta hela skiten för att det hängt sig.... sen tar det hundra år innan det går att starta om...
  • Vos
    Tania skrev 2008-03-31 20:15:57 följande:
    jag vet inte... det bryts hela tiden och så får jag tvångsavsluta hela skiten för att det hängt sig.... sen tar det hundra år innan det går att starta om...
    Men....
    Fy vad tråkigt

OOOOO jag är VIP idag igen

Jag kan citera Tania,
    jag kan citera Tania
    nanananananana
  • madeleine78

Min barn sover... ZZZZZzz.. Och dom sover ovasett dom är trötta el inte... hahaha...
    Jag bestämmer åt dom när de är läggdax till den dagen de blir..??? hmmm..

Jag brukar förrästen svara Towa när jag hon säger hon bestämmer: då säger jag att du får bestämma den dagen du blir myndig och flytta hemmifrån..
    DÅ blir hon ledsen och säger.. ;men näää mamma jag vill bo med alltid.. hahaha..
    Undra hur länge hon kommer hålla fast vid de...

• madeleine78

Min msn cp-ar sig tydligen liiiiiite..

• Calylite

satan i gatan  vad dagarna går fort, hinenr fan inte med något längre. Allt ska göras i llite till och då är inte ens lillskiten iräknat i de så man hinner med 1/3 del av de man borde.
    Imorgon ska ja följa med å stödja en vän i abort, lider med henne, vet ju hur gärna hon vill ha ett syskon men tiden är helt galet fel

• Vos
    Calylite skrev 2008-03-31 21:26:19 följande:
    satan i gatan  vad dagarna går fort, hinenr fan inte med något längre. Allt ska göras i llite till och då är inte ens lillskiten iräknat i de så man hinner med 1/3 del av de man borde. Imorgon ska ja följa med å stödja en vän i abort, lider med henne, vet ju hur gärna hon vill ha ett syskon men tiden är helt galet fel
    Heeeeeej
    saknat dig....
    du har haft fullt upp förstår jag.

Jobbigt i morgon,men är det rätt beslut så är det.
    Kram
  • Calylite
    Vos skrev 2008-03-31 21:55:47 följande:
    Heeeeeej saknat dig....du har haft fullt upp förstår jag.Jobbigt i morgon,men är det rätt beslut så är det.Kram
    Hej
    jamen jisses, min rygg går fan snart av, benen dog för ett bra tag sen, börjar väll ruttna av snart
    Hur är de med alla er?
  • madeleine78
    Calylite skrev 2008-03-31 23:29:54 följande:
    Hej jamen jisses, min rygg går fan snart av, benen dog för ett bra tag sen, börjar väll ruttna av snart Hur är de med alla er?
    aahh men hej!!

tänkte på dig tidigare i kväll och undr vart du blitt av... och där var du jue.. =)

BAra jag kvar nu..?? pensionärerna har gått o lagt sig... Räcka ut tungan
Svar på tråden Små silla simmar i stim