• maria1978

Små silla simmar i stim

Välkomna kära vänner!

Här har vi våran  alldeles egna tråd... den är våran och bara våran!!!

Men så vitt jag vet är vi snälla och delar med oss till dem som vill!!

Denna tråd får innehålla VAD SOM HELST.
    (så länge det inte strider mot FLs regler. Då får ni skylla er själva)

Då var det dax brudar!!
    Se det som eran frihet....

We löööve varandra....

Är du ny ta chansen och kom in i vårat glada gäng...försök att förstå våran dåliga humor och ironi!!
    WTF
  • Svar på tråden Små silla simmar i stim
  • Vos

Elin var är du?????
    Jag har sovmorgon en trekvart och kommer i skit sent och så ingen Elin Gråter
    Hoppas du sover gott

Puss

(¯`°?.¸ ღ Victor 021119 & Robin 070724 ღ ¸.?°´¯)
  • Donna69

Grattis Caly!!!!!!!!!

jane.....jag hade världens utbrott igår, kasta grejer skrek o gapa...
    la mig vid 21:30 av ren surhet. trodde ALDRG jag skulle somna o sova hela natten!!!

stackars viktor, jag lämna den hopplösa ungen till honom o la mig, med pannan igång...suck..

idag blir det fjäsk på högsta nivå

• madeleine78

Hello..god morron.. good morning... hallå..hejsan....

Inatt har vi sovit... hårt.. hahaha... Wille vakande till vid 3 snåret oh lät lite.. jag gick påtoa men när jag kom tillbaka så hade han somnat om.. och vi vaknade 06:15 då hade visst Towa kommmit o lagt sig bredvid mig.. Hmm.. hon hade försäkt väcka mig flera ggr säger hon... så då har jag verkligen sovit hårt om jag inte hört henne...

• Donna69
    madeleine78 skrev 2008-04-02 06:49:45 följande:
    Hello..god morron.. good morning... hallå..hejsan....Inatt har vi sovit... hårt.. hahaha... Wille vakande till vid 3 snåret oh lät lite.. jag gick påtoa men när jag kom tillbaka så hade han somnat om.. och vi vaknade 06:15 då hade visst Towa kommmit o lagt sig bredvid mig.. Hmm.. hon hade försäkt väcka mig flera ggr säger hon... så då har jag verkligen sovit hårt om jag inte hört henne...
    liiiiiiiite trött gums???
  • madeleine78
    Donna69 skrev 2008-04-02 07:34:07 följande:
    liiiiiiiite trött gums???
    kanske liite då.. men idag känner jag mig pigg... (eller pigg o pigg.. men så pigg man kan bli...)
    vilket jäkla piggande de blev då.. *asg*
  • rullgardinsflikkan
    Donna69 skrev 2008-04-02 06:20:24 följande:
    Grattis Caly!!!!!!!!!jane.....jag hade världens utbrott igår, kasta grejer skrek o gapa...la mig vid 21:30 av ren surhet. trodde ALDRG jag skulle somna o sova hela natten!!!stackars viktor, jag lämna den hopplösa ungen till honom o la mig, med pannan igång...suck..idag blir det fjäsk på högsta nivå
    Man får vara sån ibland Elin

Grattis Caly BABE
  • madeleine78
    Tania skrev 2008-04-02 13:04:51 följande:
    Känner mig otillräcklig.... vart kan man köpa tid?
    Hos mig!!

Jag har all tid i världen känns de som men gör inget med den.... Förvånad
Svar på tråden Små silla simmar i stim