Inlägg från: mrsbygg |Visa alla inlägg
  • mrsbygg

Små silla simmar i stim

maria1978 skrev 2008-03-22 19:59:07 följande:
    säger oxå suck WOW!! Även fast jag med provat spela och förstår om man blir helt hookt at it! mina barn är hos Alexanders farmor...sambon är på jobbet och jag skall strax hoppa i badet. Sedan ska vi smaska chirre och ostisar och dricka cola. Sen ska maria sova tidigt!!
    hehe oxå vart helt fast i wow...men jag tröttnar efter ett tag! men dom där kan spela dygnet runt fan...

ne nu ska ja fixa burgare å pomes. sen blir det godis så det räcker å blir över
  • mrsbygg
    maria1978 skrev 2008-03-22 20:08:08 följande:
    Ja det är som min sambo. Han kommer hem frågar...ska jag hjälpa med nått eller ska vi göra nått. Om jag svara nej är han helt fastklistrad framför datorn. Man kan inte prata med honom för han hör en inte. Det enda som är bra då är att man passar på att fråga saker man annars vet att man får ett NEJ på Tips *skratt* Shit va man äter som gravid...eller jag ska säga så här. Shit vad jag äter denna graviditet
    haha...jag blir bara förbannad på honom... för jag frågar nått så säger han "mmm...."
    sen gör jag det jag frågat om eller sagt åt han å göra så bah "neee, har jag aldrig hört...vadå när skulle du ha frågat det?"
    suck...

ja kan oxå äta hur mycket som hellst, men nu på senaste har jag bara börjat må illa. jag är fortfarande proppmätt sen vi åt lunch. därför vi äter så sent nu.
    skulle kunna skippa att äta nu, men jag gör det bara för att
  • mrsbygg

men gud va ja mår illa...

ungen måste ligga å tycka så magsäcken är mini liten. fö rjag har fan inte ätit mycket idag! inte ens hälften av vad jag brukar...

• mrsbygg

denna firren är död...mår skit illa. spyr snart.....

ska sova nu............gö natt

• mrsbygg

morrn...vill oxå tatuera mig...

har en speciell liten sak jag vill göra, vet exakt vaf jag vill ha men jag är kass på at rita, och jag hittar inga bra bilder på det....så svårt.....

folk kommer tycka jag är dum i huvet men vem fan bryr sig. jag är säker till miljonen så jag SKA göra den väntar bara på att ploppa bäbisen...

• mrsbygg

urk så trött ja är...skulle vilja sova en sväng men rätt svårt när sam yrar runt som en galning över allt hehe....

tror han har uppfattat detta me gåstol fel, mening är att man ska sitta i den å gå runt, inte resa sig mt den å sen gå runt me den som en jäkla gå vagn haha...

• mrsbygg

nu lyser solen iaf!
    bara den där jävla snön försvann.....hatar snö hatar kyla! vi ha vår!!!!!!!!!

• mrsbygg
    madeleine78 skrev 2008-03-23 10:18:21 följande:
    Önskar faktiskt för en gångs skull (hi hi.. gör jag inte annars då´rå) att min sambo va hemma  så jag kunde få bara lägga mig.... ZZzzzz...
    hahaha.....
  • mrsbygg

jag är totalt uttråkad...

Saga kommer inte hem förens imorrn. Saga ville inte åka hem så hon fick stanna en natt till hos sin farfar....så här är det skit lungt.

Bara sam som reser sig mot allt å ramlar titt som tätt...

jonas å hans brorsa sitter å spelar wow....

ska snart börja med maten, jonas ville ha pizza så jag får la göra det då..

UUUTTTTTRRRÅÅÅÅKKKAAAADDDDD.....bläää

Svar på tråden Små silla simmar i stim