Inlägg från: Calylite |Visa alla inlägg
  • Calylite
    Vos skrev 2008-03-09 20:03:17 följande:
    Jag har en förkyld Robin här som somnat så gott i sin säng men vaknade igen nu och bara gallskrek!!!!Inget hjälpte så jag fick ta upp honom hit igen och gungar honom nu i babysittern.Fan, jag hatar när jag inte får en enda stund för mig själv och jag hatar att PE är borta. Skulle behövt lite tid för mig själv just nu....ska du köpa badkläder????Ska ni ut och resa eller är det bara för att det är bra att haOooo Caly, webbkamera. Det har inte jag.....
    men du kan få titta ändå
    madeleine78 skrev 2008-03-09 20:06:57 följande:
    Vi går på babysim varje måndag... Towa har sina lediga dagar då oå så då badar vi alltid allihopa.. vår baddag kan man säga.. så tyckte jag de skulle va skoj att ha... Ocj jaaaa ut och resa ska jag oxå.. om sisådär 255 dar el nå.. hahhaa....
    ja ahr för många badkläder, helt galen i att köpa bikinis, och en baddräkt ja aldrig använder,vettesjutton varflör ja köpte den
  • Calylite
    Vos skrev 2008-03-09 20:08:03 följande:
    HAHAHAHAHAHAHAMin svåger ÄLSKAR Carola och nu hotade han med att flytta utomlands för att hon åkte ut När de åkte ut sa han "helvetes jävla skit" Sen gick han på en promenad i regnet.HAHAHAHASkrattar så jag får ont i magen.
    men jisses,vaddå dramaqueen
  • Calylite
    mrsbygg skrev 2008-03-10 11:07:15 följande:
    ja inte är dom speciellt smarta ibland hehe...
    man undrr hur dom ens lyckades bli de dom är, skrev fusk i handflatan sin eller nått.
  • Calylite
    madeleine78 skrev 2008-03-11 12:47:27 följande:
    hahah... ja men du får väl skylla på att du var för trött då...Alltså vad ska man göra??? jag ahr liiiiite tråkigt/trist/rastlös... booooring.. kalla de vad man vill! men da shit är de ialf!
    kom hit å städa då
  • Calylite
    madeleine78 skrev 2008-03-11 13:08:03 följande:
    gjorde du inte de igår???? men ok.. om du komer hit först och städar så kommer jag hem til dig sen... deal!?
    jo men men idag ser de ut som hej kom å hjälp mig igen
    hmm, nja, jg litar inte på dig haha
  • Calylite
    veronicaq skrev 2008-03-11 13:54:41 följande:
    WAZAP MOTHERFUCKERS!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Inte ett jävla piss, väntar på skitungen ska vakna nån jäkla gång så ja slipper ha tråkigt
  • Calylite
    mrsbygg skrev 2008-03-11 14:30:23 följande:
    hoj hoj...iiihhhhhh har klipp å färg tid kl 15:45...måttligt nervös!ska försöka borsta ut skiten d lär la ta 30 min typ...Måste ta lite före bilder oxå hehe...
    ja före och efterbilder vill vi se
Svar på tråden Små silla simmar i stim