• maria1978

Små silla simmar i stim

Välkomna kära vänner!

Här har vi våran  alldeles egna tråd... den är våran och bara våran!!!

Men så vitt jag vet är vi snälla och delar med oss till dem som vill!!

Denna tråd får innehålla VAD SOM HELST.
    (så länge det inte strider mot FLs regler. Då får ni skylla er själva)

Då var det dax brudar!!
    Se det som eran frihet....

We löööve varandra....

Är du ny ta chansen och kom in i vårat glada gäng...försök att förstå våran dåliga humor och ironi!!
    WTF
  • Svar på tråden Små silla simmar i stim
  • mrsbygg
    rullgardinsflikkan skrev 2008-03-09 21:05:24 följande:
    Ja det är svindyrt Men man får köpa lite pö om pö och sen är det ju livstids garanti så du kan ju skänka sakerna till saga och sam sen när du flyttar in på hemmet
    flyttar in på hem?!?!..HELL NO.....ungarna får dras me mig. ska jag ta hand om dom i minst 18 år år då får dom fan ta han om mig 18 år sen
  • rullgardinsflikkan
    mrsbygg skrev 2008-03-09 21:10:37 följande:
    flyttar in på hem?!?!..HELL NO.....ungarna får dras me mig. ska jag ta hand om dom i minst 18 år år då får dom fan ta han om mig 18 år sen
    Haha ja men va fan då kan ni ju använda plasten ihop
  • Vos

Näää, här var det dött ikväll
    Ska nog gå och lägga mig.....
    Är så trött och sur för jag har smaskat godis hela helgen så magen är som en stor ballong!!!!!!!!!!!
    Imorgon är det dags att ta i med hårdhanskarna. Robin är ju snart åtta månader, kan snart inte skylla på graviditeten längre....
    Dumma, dumma choklad

(¯`°?.¸ ღ Victor 021119 & Robin 070724 ღ ¸.?°´¯)
  • maria1978

helloooo
    jag är med dödstrött...Ska bara dricka upp mitt te och sedan ska jag ärligt kasta mig i säng!!

Hoppas ni haft en bra söndag iaf tjejer!!

• Donna69
    Vos skrev 2008-03-09 21:28:12 följande:
    Näää, här var det dött ikväll Ska nog gå och lägga mig.....Är så trött och sur för jag har smaskat godis hela helgen så magen är som en stor ballong!!!!!!!!!!!Imorgon är det dags att ta i med hårdhanskarna. Robin är ju snart åtta månader, kan snart inte skylla på graviditeten längre....Dumma, dumma choklad
    ses imorrn bitti pullan!!!!!

runt 6?
  • madeleine78

jag är med här...
    Nyss vaknat... tagit en liten lur a´la ca 2 tim på soffan.. men py pan!! så skönt!!!
    Det hade jag förtjänat.. =)

• madeleine78

Hygglo Therre och bara dra så där va´..

• mrsbygg

Urk brudar....jag behöver komma ut, och ajg behöver piffas upp lite.

Känner mig helt slut körd. vilket kanske inte är det bästa eftersom det kommer en bäbis om drygt 4 månader....

Skulle vilja klippa mig, köpa lite nytt smink och sen dra ut å hitta på nå skoj me er brudar.
    typ käk å bowling på strike eller nått liknande...

Mama needs some rest....

Svar på tråden Små silla simmar i stim