• maria1978

Små silla simmar i stim

Välkomna kära vänner!

Här har vi våran  alldeles egna tråd... den är våran och bara våran!!!

Men så vitt jag vet är vi snälla och delar med oss till dem som vill!!

Denna tråd får innehålla VAD SOM HELST.
    (så länge det inte strider mot FLs regler. Då får ni skylla er själva)

Då var det dax brudar!!
    Se det som eran frihet....

We löööve varandra....

Är du ny ta chansen och kom in i vårat glada gäng...försök att förstå våran dåliga humor och ironi!!
    WTF
  • Svar på tråden Små silla simmar i stim
  • mrsbygg
    madeleine78 skrev 2008-03-10 09:52:34 följande:
    ållah pålla pinglan... Vad skojsigt de blir.. 90 barre liksom..=)ALltså hörrni... jag måste fråga er... Jag har en kompis som gärna vill bli preggo... och i fredags gjorde hon ett test som visa ett superdupersvagt blått plus.. typ tunt som en tråd.... =)igår gjorde hon ett som visade minus... och imorse likadant...? hon ska ha sin mens idag... ??Hur kan de komma sig att de första visar nått slags plus och resten inget???
    antingen fel på testet eller tidigt missfall.....

bästa är att vänta några dagar efter beräknad mens innan man testar!
  • madeleine78
    mrsbygg skrev 2008-03-10 09:55:40 följande:
    antingen fel på testet eller tidigt missfall.....bästa är att vänta några dagar efter beräknad mens innan man testar!
    ja tror mer på fel på testet ja.. för om de är ett missfall så är ju hormonen fortfarande kvar i kroppen en tid efter..
    grejen är att hon har ju fortfarande fått sin mens än heller så...
    hon är så ivirig att hon inte kan hålla sig heller.... hahaha...
  • mrsbygg
    madeleine78 skrev 2008-03-10 09:57:46 följande:
    ja tror mer på fel på testet ja.. för om de är ett missfall så är ju hormonen fortfarande kvar i kroppen en tid efter..grejen är att hon har ju fortfarande fått sin mens än heller så... hon är så ivirig att hon inte kan hålla sig heller.... hahaha...
    jo...men är det ett så pass tidigt så försvinner hormonerna fort!

hoppas på att d inte kommer nå mens!
  • mrsbygg

jisses va folk är blåsta...

Ringde dit där vi va inlagda för att se om jag kudne få snacka me läkare eftersom vi tror han reagerar på sin medicin..
    ja visst fick lämna mitt nr så skulle dom ringa upp så fort dom fick tid dom hade rond just nu.

sen ringer sköterskan efter typ 15 min och säger "men du, ni har juh återbesök på torsdag, det är inte så långt kvar"
    nee men jag vill prata med läkare eftersom man inte får ta uppehåll i antibiotikan själv bara för att. Men eftersom han spyr så fort han får den och spyr upp allt han äter å dricker efter det så måste d va den han reagerar på och då är inte jag så jätte villig att ge den till honom...

"nehe jaha...och det vet inte läkarn om?"

NEJ, därför jag ringer, blev fan utskriven igår, och koppla det igår kväll...så nej läkarn vet inget därför jag ringer nu...

"jaha, ja men då ringer vi om ett tag igen.."

ja tack gör det....suck

• Tania

Jag kan inte på fredag... pappa kunde inte ta städningen så jag är där 19-21 typ...

• mrsbygg
    Theresa1 skrev 2008-03-10 10:55:49 följande:
    mammab: iblans sitter man ju bara o gapar när man pratar mend sjukvården!
    ja inte är dom speciellt smarta ibland hehe...
  • Calylite
    mrsbygg skrev 2008-03-10 11:07:15 följande:
    ja inte är dom speciellt smarta ibland hehe...
    man undrr hur dom ens lyckades bli de dom är, skrev fusk i handflatan sin eller nått.
  • Vos

Hello

(¯`°?.¸ ღ Victor 021119 & Robin 070724 ღ ¸.?°´¯)
Svar på tråden Små silla simmar i stim