Inlägg från: madeleine78 |Visa alla inlägg
  • madeleine78

Små silla simmar i stim

Vos skrev 2008-03-31 07:08:24 följande:
    Jag ska duscha innan jag väcker Victor om tjugo minuter så jag kanske ska hoppa in i duschen nu Vad gör du själv då?
    njaa inte så värst mycke.. wille har somnat om igen..ZZzzz dricker kaffe o läser här..
    Towa sover...zzzZZzz..

om nån timme kommer min sambo hem.. så trist när han är hemma men bara för att sova...

bvc idag... =)
  • madeleine78
    Donna69 skrev 2008-03-31 07:14:54 följande:
    morrn mamsen!!!på morgonen dricker mana lots of kaffe....längtar efter er.....väntar på sessan....plockar, eldar, kollar vädret
    kaffe ja... mmmmm Räcka ut tungan

jaha ja.. kidsen sover... skulle jag vilja göra.. men lägger jag mig nu igen så blir jag ju mer död än levande... ZZzzz
  • madeleine78
    Donna69 skrev 2008-03-31 07:31:08 följande:
    madde...msn?
    där..
  • madeleine78
    Vos skrev 2008-03-31 15:32:43 följande:
    Nu fick jag ännu mera kärlek av Theresa OCH Anneli Mina hjältinnor är ni
    ??? vad vad vad??
  • madeleine78

Min barn sover... ZZZZZzz.. Och dom sover ovasett dom är trötta el inte... hahaha...
    Jag bestämmer åt dom när de är läggdax till den dagen de blir..??? hmmm..

Jag brukar förrästen svara Towa när jag hon säger hon bestämmer: då säger jag att du får bestämma den dagen du blir myndig och flytta hemmifrån..
    DÅ blir hon ledsen och säger.. ;men näää mamma jag vill bo med alltid.. hahaha..
    Undra hur länge hon kommer hålla fast vid de...

• madeleine78

Min msn cp-ar sig tydligen liiiiiite..

• madeleine78
    Calylite skrev 2008-03-31 23:29:54 följande:
    Hej jamen jisses, min rygg går fan snart av, benen dog för ett bra tag sen, börjar väll ruttna av snart Hur är de med alla er?
    aahh men hej!!

tänkte på dig tidigare i kväll och undr vart du blitt av... och där var du jue.. =)

BAra jag kvar nu..?? pensionärerna har gått o lagt sig... Räcka ut tungan
  • madeleine78
    Calylite skrev 2008-04-01 00:16:55 följande:
    haha bruakr vara så när du tänker de haha Ja fasen jag är på msn om du har tråkigt, står som offline däremot.
    ahah..

jo lite boooring har jag haft mer el mindre hela dagen känns de som....
    men min msn bara cp:ar sig hellla tiden.. så nu tänker jag bojkotta o sova...

April..april...
  • madeleine78
    Tania skrev 2008-04-01 09:04:39 följande:
    FAAAAAAN!!!!Jag kan inte vara med på pyjamas partyt!!!!Jag måste hjälpa min mormor att städa källaren.*gråter bloooood*
    Det är APRIL APRIL idag!!
Svar på tråden Små silla simmar i stim