Inlägg från: madeleine78 |Visa alla inlägg
  • madeleine78

Små silla simmar i stim

Det måste vara världen största skämt dag idag isåfall...

Klockna 4 vaknade wille no never mamma går upp då... så till kl 06 höll vi på o bråka och vem som bestämmer...
    Vilket resulterade i att Towa vaknade oxå.. och hon har hostat sig genom halva natten och typ sovit noll...
    Wille somnade om.. sov en ca 47 min kanske... !! GGaahhh.... och så där höll vi på.. tlils han somnade om strax efter halv 8 och sov en stund ialf... till dess jävla idiotkvittrande småfåglar höll på o göra mig galen!!

Nu är jättearg på mig oh står vid änden på bordet och vågar inte gå de fjuttstegen fram till mig.. hi hi..

vilken underbar morgon!! kaffe nån!??

• madeleine78
    maria1978 skrev 2008-04-01 09:19:11 följande:
    Jag tar te gärna madde...Mitt msn dog... det här måste väl iaf vara ett första aprilskämt
    te it is då...
  • madeleine78
    solstraalen skrev 2008-04-01 09:42:44 följande:
    Nytagen bild på mig, vad säger ni, ska ja klippa mig i :www.frisyrer.se/eller behålla mitt trassel till hår?Som ni ser är det inte rakt, inte heller torrt på bilden Handuppräckning plz Klippa eller inte?
    Klipp Klipp säger jag oxå...! Cool frilla... =)

Jag har nästan så.. fast längre hår... *s*
  • madeleine78
    HIPP HIPP
    HURRA!!!
    FÖR
    CALY
    IDAG!!!

• madeleine78

Hello..god morron.. good morning... hallå..hejsan....

Inatt har vi sovit... hårt.. hahaha... Wille vakande till vid 3 snåret oh lät lite.. jag gick påtoa men när jag kom tillbaka så hade han somnat om.. och vi vaknade 06:15 då hade visst Towa kommmit o lagt sig bredvid mig.. Hmm.. hon hade försäkt väcka mig flera ggr säger hon... så då har jag verkligen sovit hårt om jag inte hört henne...

• madeleine78
    Donna69 skrev 2008-04-02 07:34:07 följande:
    liiiiiiiite trött gums???
    kanske liite då.. men idag känner jag mig pigg... (eller pigg o pigg.. men så pigg man kan bli...)
    vilket jäkla piggande de blev då.. *asg*
  • madeleine78
    Tania skrev 2008-04-02 13:04:51 följande:
    Känner mig otillräcklig.... vart kan man köpa tid?
    Hos mig!!

Jag har all tid i världen känns de som men gör inget med den.... Förvånad
  • madeleine78
    Tania skrev 2008-04-02 14:42:23 följande:
    Bra då vill jag köpa sex timmar till på dygnet... gärna dagtimmar...
    går bra de..=) fixar de medesamma.. mailar dom direkten så har du dom till imorrn...=)
Svar på tråden Små silla simmar i stim