• maria1978

Små silla simmar i stim

Välkomna kära vänner!

Här har vi våran  alldeles egna tråd... den är våran och bara våran!!!

Men så vitt jag vet är vi snälla och delar med oss till dem som vill!!

Denna tråd får innehålla VAD SOM HELST.
    (så länge det inte strider mot FLs regler. Då får ni skylla er själva)

Då var det dax brudar!!
    Se det som eran frihet....

We löööve varandra....

Är du ny ta chansen och kom in i vårat glada gäng...försök att förstå våran dåliga humor och ironi!!
    WTF
  • Svar på tråden Små silla simmar i stim
  • Vos

Jeskan: vad duktig du är *klappar på axeln*
    Känner igen det där med besvikelsen över mensen
    Hur länge har ni försökt, oss tog det ca sex försök.

Kram.

Pusselipusspuss Elin

(¯`°?.¸ ღ Victor 021119 & Robin 070724 ღ ¸.?°´¯)
  • Åttan

detta var den 13!! gången som mens helvetet kom.. ursäkta mitt språk men jag börjar bli smått less nu att den har kommit varje månaden i ett års tid men aktiva försök...

Vos skrev 2008-04-15 20:18:15 följande:
    Jeskan: vad duktig du är *klappar på axeln*Känner igen det där med besvikelsen över mensenHur länge har ni försökt, oss tog det ca sex försök.Kram.Pusselipusspuss Elin
  • maria1978

jeskan: förstår din frustration... Inge roligt... Men ni har inte tagit kontakt med nå gynmot? 13 ggr fy lider med dig!!

Donnis: shit va du är duktig... får jag bjuda hem dig till mig

• Donna69

dagens göra;

* hacka grejer till räzern
    * göra 2 sommarpajer
    * göra fett mycket chokladbollar
    * blanda shot
    * slå in paket
    * plocka o dammsuga i hela huset (skjutet till imorrn) - LAT
    * ringa o skälla på viktor för att han dröjer så *asg*
    * tvätta (skjutet till imorrn) - LAT
    * ta fram det mesta porslin inför imorgon
    * blåsa ballonger *blääää*
    * fota en massa "innan-kallabaliken-bilder" O-R-K-A
    * göra en lasagne
    * vänta på rix-hälsningen =(

• mrsbygg

shit 13 försök...galet mycket...

känner mig nästan lite dum när jag å karln bara behöver tänka på sex så är ja gravid...

• madeleine78

Go´kväll...

de blidde en tur till staden med MAriaérs idag...
    käkade lunch me hennes sambo
    hälsade på på jobbet...
    strosa runt gjorde vi i godan ro och spana.. så trevligt så... (dock glömde vi Claes ohlsson jue MAria)
    Sedan blidde de en prommis hem i de fina vädret...
    när vi kom hem var Towa och M ute på balkongen och gjorde fint... så dom kom ut och gunga i vår nya futtiga park.. hihi..
    Sen kom mamma o pappa och fikade och lämnade lite kvarglömda saker.. och ett par nya dojor till Wille
    De hade vart och köpt födelsedagspresent till Towa.. hi hi...
    M hände me dom hem sen och hämta racern... som han racat tunt på en sväng..
    så han fick lite utlopp för sitt griniga humör han hade tidigare... hahaha...

Annars? hur har er dag vart??

• Åttan

Nej, jag har inte tagit kontakt med mig gyn ännu, men nu har jag bestämt mig att jag ska ringa imorgon, orkar inte detta själv snart! Vi får ju eg ringa direkt till Rep.centrum här i uppsala men där vill man att båda parterna är med på utredning från början ( vilket är förstålig) men min kära sambo vill att vi ska vänta å försöka själva detta året ut, vilket inte jag vill för om det inte skulle ha tagit sig tills dess så har det ju gått nästan 2 år sen vi började försöka aktivt å det tycker jag är bortkastad tid.. Så nu tänkte jag ta första steget till att kanske få reda på om det är nått fel på mig å hoppas så fall att man kan rätta till det rätt så snabbt, om inte så kanske sambon ändrar sig om det visar sig att jag är helt " normal"...

maria1978 skrev 2008-04-15 20:25:51 följande:
    jeskan: förstår din frustration... Inge roligt... Men ni har inte tagit kontakt med nå gynmot? 13 ggr fy lider med dig!!Donnis: shit va du är duktig... får jag bjuda hem dig till mig
  • mrsbygg

min dag har vart rättså kass...vart helt nere idag!

hoppas på en bättre dag imorrn!

svägerskan ringde idag, och dom har fått snitt tid nu! den 12 Maj kl.07 ska d vara på BB....
    så snart får saga å sam en till liten kusin!
    vill oxå få ut min unge snart. så sjukt trött på att vara gravid nu! ska bli så skönt att få leva utan mage i några år efter denna! hehe....

• Vos
    Åttan skrev 2008-04-15 20:20:42 följande:
    detta var den 13!! gången som mens helvetet kom.. ursäkta mitt språk men jag börjar bli smått less nu att den har kommit varje månaden i ett års tid men aktiva försök...
    Oj!!!
    Så många försök
    jag kan inte förstå exakt hur det är, jag tyckte det var jobbigt det halvåret vi höll på.
    skickar massa goa kramar
    (¯`°?.¸ ღ Victor 021119 & Robin 070724 ღ ¸.?°´¯)
  • maria1978

jeskan: Ja...jag förstår att du vill veta. Det skulle jag med vilja. pco är väl inte så där jätte ovanligt. Å det kan man ju få hjälp med. Lite extra hormoner så säger det poff...

Madde: JAG VET!! Jag kom på det när jag klev av bussen på skiljebo shit jag blev lite besviken ärligt...men jag ska ju hälsa på dig på jobbet på fredag. Kanske jag kan spinna upp dit då... Till C.O alltså!? Kanske du vill äta lurre med mig då?

Svar på tråden Små silla simmar i stim