• maria1978

Små silla simmar i stim

Välkomna kära vänner!

Här har vi våran  alldeles egna tråd... den är våran och bara våran!!!

Men så vitt jag vet är vi snälla och delar med oss till dem som vill!!

Denna tråd får innehålla VAD SOM HELST.
    (så länge det inte strider mot FLs regler. Då får ni skylla er själva)

Då var det dax brudar!!
    Se det som eran frihet....

We löööve varandra....

Är du ny ta chansen och kom in i vårat glada gäng...försök att förstå våran dåliga humor och ironi!!
    WTF
  • Svar på tråden Små silla simmar i stim
  • solstraalen
    mrsbygg skrev 2008-04-16 11:55:27 följande:
    jo..men saga har en fondvägg och den tapeten är det struktur på och d vill inte jag ska synas igenom så ja måste riva den..annars så har vi inga skarvar å fixa!
    Du som är så händig å donar å har dig.
    Hur föreslår du att vi målar sagas å josefs rum? Dom delar rum nämligen å vi ska måla det.
    Ska dela av rummet med en expedit från ikea har vi tänkt.
    Sen inreda de typiskt för pojk resp flick
    Deras rum är avlånt.
    Mamma till A 9910-,S 0512- och J 0706-
  • mrsbygg
    solstraalen skrev 2008-04-16 12:01:07 följande:
    Du som är så händig å donar å har dig.Hur föreslår du att vi målar sagas å josefs rum? Dom delar rum nämligen å vi ska måla det.Ska dela av rummet med en expedit från ikea har vi tänkt.Sen inreda de typiskt för pojk resp flick Deras rum är avlånt.
    jadu inte den blekaste hehe...
    Jag ska juh fixa nu för Sam ska flytta in till Saga nu!
    Men jag ska måla helt vitt, sen kommer ja sätta upp någon slags stickers. inte bestämt mig för vilka ännu...men det blir iaf inget typiskt barn eller puttenuttigt, allergisk mot sånt!

Jag skulle inte dela av rummet med en hylla, känns så himmla tråkigt å det gör genast rummet mycket mindre, men nu vet jag inte hur stort rummet är.
    Men jag skulle satt upp takskenor sen avskämat med gardiner! då är d bara att dra för om man vill ha sitt eget rum eller bara öppna upp om båda två vill sitta å leka tillsammans!

Om rummet är avlångt..humm...måste ni måla? för annars finns d as söta tapeter me döskallar på. då skulle ja sätta en rosa på Sagas sida sen en svart eller ljusblå på Josef sida...finns så mycket snyggt....

Annars målar du vitt och köper stickers...eller målar en vägg i rosa och den andra blå eller grön....
  • solstraalen
    mrsbygg skrev 2008-04-16 12:09:32 följande:
    jadu inte den blekaste hehe...Jag ska juh fixa nu för Sam ska flytta in till Saga nu! Men jag ska måla helt vitt, sen kommer ja sätta upp någon slags stickers. inte bestämt mig för vilka ännu...men det blir iaf inget typiskt barn eller puttenuttigt, allergisk mot sånt!Jag skulle inte dela av rummet med en hylla, känns så himmla tråkigt å det gör genast rummet mycket mindre, men nu vet jag inte hur stort rummet är.Men jag skulle satt upp takskenor sen avskämat med gardiner! då är d bara att dra för om man vill ha sitt eget rum eller bara öppna upp om båda två vill sitta å leka tillsammans!Om rummet är avlångt..humm...måste ni måla? för annars finns d as söta tapeter me döskallar på. då skulle ja sätta en rosa på Sagas sida sen en svart eller ljusblå på Josef sida...finns så mycket snyggt....Annars målar du vitt och köper stickers...eller målar en vägg i rosa och den andra blå eller grön....
    Hmm skena i taket hade ja inte tänkt på!
    Det var mkt smart
    Mamma till A 9910-,S 0512- och J 0706-
  • madeleine78
    mrsbygg skrev 2008-04-16 11:04:58 följande:
    kallt?? tyckte d va varmt ute jag..precis kommit hem har köpt massa färg till väggar å möbler så idag blir det till att slänga alla leksaker i kartonger å börja riva tapet!
    näää burr så kallt de var ... haha iafl i morse när jag lämna iväg towa till dagis för utflykt.. blåste lite snålblåst tyckte jag...
    men å andra sidan är ganska frussen av mig.. fryser typ jämt..
    och du är kanske varm du.. du är ju preggo .. hi hi... =)
  • rullgardinsflikkan

Woho fan vikken underbar dag :D

Vart ute med baben och kidsen och lallt runt i Nolhaga (park) och bara myst.

Vart hemifrån sen åtta i morse så nu ska jag lata mig resten av dagen hoho

• Vos

Vi har oxå varit ute hela dagen
    först var vi med dagis och klappade fåren och lammen, tog en fika ute och hade mysigt.
    Sen gick vi hem och åt lunch.
    Sen fixade vi lite fika och gick ut på våran "grymma" lekplats
    där hade vi trevligt och ett grannpar kom oxå ut.
    Men så började det regna!!!!!
    Så nu sitter vi här inne och kollar på tecknat och slappar lite innan middagen.
    Härligt

(¯`°?.¸ ღ Victor 021119 & Robin 070724 ღ ¸.?°´¯)
  • madeleine78

här har vi då inte haft nå underbart väder dirket... =( solen kikar fram ibland bland alla moln där uppe...

Hämtade Towa på dagis.. sen var vi ute i parken och lekte och gunga...
    Sen kom Wille och pappa M ut och oxå å va me.. sen åkte vi o handla lite och lalla runt..
    nu väntas de på riset ska koka klart...
    Towa har beställt ris & fiskbullar.... ha haa...

Imorrn väntar jobbet för mig... *trralalalalaaa*

• mrsbygg

nu skiner solen iaf

vi ska käka lasagne...den står i ugenen nu!

sen ska jag fortsätta riva ner tapet...

• rullgardinsflikkan

Godkväll

Nu har jag vart på vinden och plockat ner min fina BRIO vagn som Albin hade så jäkla fin fortfarande även fast den är 4 år gammal....helt sjukt.

Men iaf jag plockade av hjulen eftersom det va punka på dom (!!) och lallade iväg till min lokala cykelgubbe för att punga ut 400 och få som lagade MEN till min förvåning så hade luften bara åkt ut så jag fick låna pumpen och pumpa upp dom så det kostade mig nada inget

Så nu ska jag handla mig ett par jeans imorgon...jagh ar fått slänga två par nu som har gått helt sönder, kan det vara så att livet blir lite vildare och sliter lite hårdare på byxorna när man har pojkvän

• Vos
    rullgardinsflikkan skrev 2008-04-16 17:55:19 följande:
    Godkväll Nu har jag vart på vinden och plockat ner min fina BRIO vagn som Albin hade så jäkla fin fortfarande även fast den är 4 år gammal....helt sjukt.Men iaf jag plockade av hjulen eftersom det va punka på dom (!!) och lallade iväg till min lokala cykelgubbe för att punga ut 400 och få som lagade MEN till min förvåning så hade luften bara åkt ut så jag fick låna pumpen och pumpa upp dom så det kostade mig nada inget Så nu ska jag handla mig ett par jeans imorgon...jagh ar fått slänga två par nu som har gått helt sönder, kan det vara så att livet blir lite vildare och sliter lite hårdare på byxorna när man har pojkvän
    Kul att du slapp laga däcken
    Så är det bara att köra nu då.

Åhh, nya jeans Räcka ut tungan
    Vill oxå, vill oxå
    Men det får vänta några kilo till.
    Jag har ju inte ny pojkvän så mina slits inte lika mycket.
    Vi går ju i mysbrallor nu HAHA
    Så länge har hållt ihop

pöss
    (¯`°?.¸ ღ Victor 021119 & Robin 070724 ღ ¸.?°´¯)
Svar på tråden Små silla simmar i stim