Små silla simmar i stim
ÅÅÅÅ MADDE!!
Hörde ryktas om att dem behöver dig på jobbet imorgon med *skrattar*
Ja hellegud...Men i den där omröstningen var den ändå ganske många som väntade "rätt" så länge... ![]()
ÅÅÅÅ MADDE!!
Hörde ryktas om att dem behöver dig på jobbet imorgon med *skrattar*
Ja hellegud...Men i den där omröstningen var den ändå ganske många som väntade "rätt" så länge... ![]()
Men shit jag skrev massor... Börjar väl om då!! Vos: Ja min bm sa till mig att sf mått har igentligen ingen betydelse alls för hur stor bebis man får. Hade en tjej i min första föräldrar grupp som hade så liten liten kula och ett sf mått runt 28 tror jag (mins inte riktigt) men fick en bebis på nästan 5 kilo... Men det är väl så att får man önska vill man bara vara gravid..Lätt och smärt
NEJ NU VAR JAG BARA TVUNGEN ATT KOMENTERA I DEN DÄR JÄVLA BILBARNSTOLS TRÅDEN... Madde: dem sa att det var ont om folk...Å att M hade frågat dig men att du inte kunde. Han undra om jag kunde flörta med dig *skrattar*
Jag måste nu överge er för kvällen... 
Min svanskota ojar sig... Eller jag ojar mig. Å min sambo skall spela WoW snart.
Då min dator inte vill hoppa igång i dag. Å jag vågar vägra bli arg på den idag...
Måste nog gå med den till farbror doktorn någon dag.
Kanske redan i morgon...
Någon somm vill hänga med eller? Om jag får för mig att traska ner på stan i morgon förmiddag... NEJ puss
på er alla!!
Godmorgon....
Ingen sol så långt ögat kan nå...
Perfekt för en dag på stadens gator...
Men först ska jag sova till 10:30...
Sen har jag lunchdejt med Nicke och Nicke...
Sen ska jag som alla andra galna människor gå in på systemet...
Fast igentligen kanske jag skulle skita i att sova och åka dit tills dem öppnar. Men då ska man springa runt med massa kassar bira till Nicke halva dagen...
NEJ det blir för tungt....
Brottas hellre fram på systemet!!
Sängen ropar MARIA MARIA MARIA....
VAKEN!!
Hörde någon dåre som skrek....
Poppar Kalle Balle Baah och gör mig redo för en dag på staden!
Vad ska ni alla göra en dag som denna??
Kungens födelesdag och valborg och allt??
Nu åker jag för lunch... puss på er brudar!!