Inlägg från: maria1978 |Visa alla inlägg
  • maria1978

Små silla simmar i stim

madeleine78 skrev 2008-05-02 22:30:38 följande:
    MEeehh behäver du välinte fråga! klart han får föla med!! (men M jobbar så han et och inte blir besviken..ASG)
    Okey...ja han frågade ju så jag tror det inte spelar någon större roll..
  • maria1978
    mrsbygg skrev 2008-05-03 12:30:21 följande:
    go morron?? nä nu jävlar.....
    skrattar
    Ja...men vadå... Lite kan jag väl få sova... *fniss*
  • maria1978
    Donna69 skrev 2008-05-03 13:11:36 följande:
    nyinköpta skor till oss alla tre!!! wiiieeehar kollat lite på vagn med...jag har hittat en sååååå fin men viktor är typ helt emot den. Iofs så vet jag inte riktigt om den är så bra men saaaaaatan så söt!!!
    Vad va det för vagn då...nyfiken ju!!
  • maria1978
    mrsbygg skrev 2008-05-03 13:54:28 följande:
    orättvist juh!! vill oxå sova men öj, hur långt har du kvar nu?? du har inte börjat känna av nå än?jag tycker fan det ska bli juli nu så ja kan få ut min bäbis...
    Typ 16 dagar kvar eller nå i den stilen
    NEJ ingen bebis så långt ögat kan nå...

Men sötast VickeViktor som låter Donnis sova!!!
    Åttan skrev 2008-05-03 17:58:25 följande:
    HoHo.. e jag själv... !!??
    nej då inte själv... jag är bara lite frånvarande... Eller nått i den stilen...
  • maria1978

jag ska ta hand om en sur jävla sambo

Kommer hem som ett åskmoln här...
    Ni undrar säkert varför??
    För att han själv valt att spela AM fotboll och för han själv valt att gå på deras träna hela dagen dag. Å möta andra lag och stångats i två timmar i sträck nu för en stund sedan...
    Å kommer hem och är hungrig som en gris och förväntade sig att jag skulle stå här med mat klar och säga JA TACK OCH AMEN!
    Men så var inte fallet... Då vi har ätit rester och Zeb ätit hos grannen.

Så han vräkte ur sig nått i stil med du ska fasiken få gå och köpa pizza dagen efter du fött barn så ska du få se hur det känns i min kropp nu...

Nu vet jag ju att han ångrar sig så fort han drog igen dörren... Efter sig!! MEN IAF!!

Är det meningen att man ska kunna känna när ens sambo är på väg hem och är hungrig AS hell eller??

FYYYY!!!

Love is not in the Air
  • maria1978
    F I N E skrev 2008-05-04 12:11:21 följande:
    Hejsan alla!Vart inbjuden av den underbara Maria1978!!Så jag tänkte att jag skulle presentera mig för er andra. Är...26, nej! 28...fyller snart 28!Har en liten dotter på två år! Bor i Sthlm!Så det var vell det i korthet. Nu vet ni vem jag är om jag hoppar in med någon kommentar i framtiden! ;)kram på er
    NAJS att du vågade dig hit din tokige fan
    (trodde jag aldrig)
    I´m in chockkkkkk
    Calylite skrev 2008-05-04 12:55:33 följande:
    FY fan vad jag är käääääär!!!Så jäkla underbart när man är så gjutna i varann, vårkänslor och allt bara faller på plats. Heej F I N E
    NAJS BRUDEN....

DONNIS: Bra fråger... AS bra fråger och hon lär ju svara på dem... på dig min älskade Donnis...Å DU... var rädd om dig i sommar...Din sprit kåte fan!!
    mrsbygg skrev 2008-05-04 16:30:14 följande:
    vill oxå ha sprit...men d får vänta...tilsl denna ungen är ute ur mig...blir galen!!UUUT UR MIN FÖRBASKADE KROPP........urk. hatar å va gravid, riktigt jävla trött på det nu.svettas å har ont över allt. muffen/pullan/fittan ja va fan man nu vill kalla den her blivit helt skum..känns som man har skavsår i  hela skiten..as ont....
    Trist att du har det så tufft...alltså med din grav... GER DIG PEPPNING!!

GO MAMMSEN GO MAMMSEN....
    Åttan skrev 2008-05-04 16:40:13 följande:
    Låter väldigt jobbigt om det är sådär som du beskriver det.. !En annan vill inget hellre än å bli på smällen..
    DU MED GO JESKAN GO JESKAN!!!
    Vill även medela att jag har sorg i mitt hjärta.Alexander är klippt....shit klippte bort 3½ cm lockar... 2 kvar...
  • maria1978
    Tania skrev 2008-05-04 18:35:49 följande:
    JAg känner mig som en stor hink med ont. Allt värker. *tycker synd om mig*
    JAG TYCKER SYND OM DIG....

*å jag ser dig *
  • maria1978
    mrsbygg skrev 2008-05-04 19:19:55 följande:
    Maria: önska ja hade din jäkla energi! jäkla hurt bulle....
    Men bara för att jag cyklar... Du håller ju på med massa annat jobbigt. Som att måla och ha dig...Fy!! Sånt skulle inte jag orka...Orkar inte äns tänka den tanken. Vi har ett HELT V-rum som behöver göras nått åt
    Men det får bli....När jag är klar med barna födandet...
  • maria1978
    madeleine78 skrev 2008-05-04 20:45:53 följande:
    hooohoo..Tania vad har du gjort som är så död??Idag har vi kalas dagen kång känns de som... Towa hade kalas för sina kompisar idag.. lek och stoj..lite bårk och lite så.. som sig bör..Sennär de var över och det var kväller så kom min mamma & pappa för att gratta de andra födelesdagsbarnet.. Vi käka mat och sen lite kaffe o glass på de..Mormor hjälpte Towa att bädda med sitt nya påslakan hon fått i present idag av Maria,Danne, Zeb, & alle.. Som hon tyckte var de allra allra bästa presenten.. sÅ nu sover min spidertjej sött....
    Glöm inte Nicke...
Svar på tråden Små silla simmar i stim