• maria1978

Små silla simmar i stim

Välkomna kära vänner!

Här har vi våran  alldeles egna tråd... den är våran och bara våran!!!

Men så vitt jag vet är vi snälla och delar med oss till dem som vill!!

Denna tråd får innehålla VAD SOM HELST.
    (så länge det inte strider mot FLs regler. Då får ni skylla er själva)

Då var det dax brudar!!
    Se det som eran frihet....

We löööve varandra....

Är du ny ta chansen och kom in i vårat glada gäng...försök att förstå våran dåliga humor och ironi!!
    WTF
  • Svar på tråden Små silla simmar i stim
  • Vos

ASG
    Sjuka karlar ja....
    Hmm, inte lätt att tass med

(¯`°?.¸ ღ Victor 021119 & Robin 070724 ღ ¸.?°´¯)
  • Donna69
    nu sitter jag o glassar på altanen i min nya överdel!! Värme! Sol! Kärlek!
  • Vos

Jaha....
    jaja...
    ALLA är ute i solen idag förstår jag...

HAHA jag med men just nu är jag inne för jag har gett Robin lite mat.
    Det är för varmt ute för honom att äta just nu.
    Puh, stackarn.
    Fram till kl tre finns det lite skugga men nu finns ingen alls!!!
    Skönt för mamma men inte för Robin.
    Ska fan köpa ett parasoll som jag kan sätta på gräsmattan och så binder jag fast Robin i ett snöre så han inte kommer så långt så slipper jag jaga runt honom

(¯`°?.¸ ღ Victor 021119 & Robin 070724 ღ ¸.?°´¯)
  • mrsbygg

vi har vart å grävt i sandlådan!

och nu håller ja på förbereder för maten. ska grilla!
    sen ska karln kolla hockey ikväll så antar att ja oxå får gör det....

• maria1978

Så där ja....En hel dag ute... 9:15 till 18:55 å nu sitter vi här och lyssnar lite musik jag och Alexander...

Dagen har vart super...

Brollan och jag har legat i varsin solstol och solat. Han sina muskler och jag mitt fläsk...

Medans Alexander har badat i en liten pool och kommit och skvättit på oss när vi bett om det...

Mamma och Pappa träskfisk har servat med mat och dricka i mängder... skötit om sin trädgård. Precis som du Donna... klippt och fixat...

Shit va skönt det vart...
    Skönt att bli upp passad i mängder!!

Å förrästen så blommar den gula fina blomman så fint på bordet ute på altanen...Å MAMMA TACKAR FÖR DEN SÅ MKT TILL ALLA ER SILLAR SOM VAR PÅ SOVA ÖVER NATTEN HOS TRÄSKFISKARNA!!!!

CK CK CK CK CK CK CK CK CK CK CK CK CK CK CK CK CK CK CK CK CK CK CK CK CK CK
  • Tania

jahapp... så har man jobbat hela dagen... inomhus... med en massa maskiner som spyr ut en massa varm luft. SOM ATT JAG BEHÖVDE DET!!!!!

Shiiit alltså va varmt det var på jobbet.
    Efter jobbet åkte jag och hämtade Melle och så hämtade vi kusin Emil. Åkte till godisaffären där vi plockade godis för 157kr
    Sen köpte vi pizza och åkte hem.
    Nu sitter killarna med sina godisskålar och tittar på tv. Micke är på Maxi och ska köpa en film som killarna kan titta på sen. Förhoppningsvis håller de sig lugna och somnar sött. Men risken finns att de får värsta sockerkicken och lever rövare hela natten hahahahaha
    Det är första gången Emil sover över hos en "kompis" så det är lite speciellt.
  • madeleine78

hej halloj go´kväll i alla stugor...

här har vi med vart ute dagen låååång.. Cool
    jag har setat/legat i solen...
    kidden sKiter rätt stort i mig när mormor och morfar kommer omkring...
    De har lekt hela dagen.. promenixt med wille... fixat pic nic i trädgården med Towis..
    allt för mina små barn som bara njuter.. riktiga utebarn har jag fått.. =)

Hem igen till kvällen.. med lite mat och dona och se lite tv.. och nu sussar dom sött i sina sängar sedan länge tillbaka.. de är tröttsamt att vara i farten dagen lång..

Åååå var är ni mina vänner... ??? i need jooo..

• Tania
    madeleine78 skrev 2008-05-10 20:49:00 följande:
    hej halloj go´kväll i alla stugor... här har vi med vart ute dagen låååång.. jag har setat/legat i solen...kidden sKiter rätt stort i mig när mormor och morfar kommer omkring... De har lekt hela dagen.. promenixt med wille... fixat pic nic i trädgården med Towis.. allt för mina små barn som bara njuter.. riktiga utebarn har jag fått.. =) Hem igen till kvällen.. med lite mat och dona och se lite tv.. och nu sussar dom sött i sina sängar sedan länge tillbaka.. de är tröttsamt att vara i farten dagen lång..Åååå var är ni mina vänner... ??? i need jooo..
    Jag är här... trött som få men vid liv i alla fall....
  • solstraalen

I give up this fucking life!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Josef har ätit penicillin sen 13 APRIL, med nåra få dgr uppehåll.
    Slutade i onsdags å nu idag har han fått feber igen!!!!!

JAg är så less på detta så ja ringde direkt upp till öron på ackis å tro de eller ej, fick en tid redan imorrn.

Svar på tråden Små silla simmar i stim