• maria1978

Små silla simmar i stim

Välkomna kära vänner!

Här har vi våran  alldeles egna tråd... den är våran och bara våran!!!

Men så vitt jag vet är vi snälla och delar med oss till dem som vill!!

Denna tråd får innehålla VAD SOM HELST.
    (så länge det inte strider mot FLs regler. Då får ni skylla er själva)

Då var det dax brudar!!
    Se det som eran frihet....

We löööve varandra....

Är du ny ta chansen och kom in i vårat glada gäng...försök att förstå våran dåliga humor och ironi!!
    WTF
  • Svar på tråden Små silla simmar i stim
  • Tania

Vi har varit ute i lekparken.

Sen sålde jag vagnen och de var supertrevliga så de stannade kvar och snackade en stund hahha... jag skickade även med babysitter, babybjörn, skötväskan och amningskudden.
    Skönt att bli av med det och ännu skönare att det var till ett så trevligt par
    Hon hade 7 veckor kvar nu och jag gissade på tjej så de skulle maila mig när hon ploppat
    På eftermiddagen åt vi på scala och sen åkte vi ut på landet och hjälpte syrran att tvätta hästarna.
    Nu har vi lämnat Emil och huset är sååååååå tyst och lugnt
  • Theresa1

Jag har haft finfrämmande av Madde med 2 st barn. Så trevligt så Kul att barnen leker så bra tillsammans. ToWWWWWa smälte ihop med de andra gangsterungarna på gården på direkten o badade o hade sig, som att hon bott här jämt haha. Madde kände sig sim hemma hon med o drack kaffe med grannkärringana

Nu ska jag väl fortsätta med dessa jävla inbjudningskort till dopet... BLÄÄ

• Tania
    Theresa1 skrev 2008-05-11 16:45:19 följande:
    Jag har haft finfrämmande av Madde med 2 st barn. Så trevligt så Kul att barnen leker så bra tillsammans. ToWWWWWa smälte ihop med de andra gangsterungarna på gården på direkten o badade o hade sig, som att hon bott här jämt haha. Madde kände sig sim hemma hon med o drack kaffe med grannkärringanaNu ska jag väl fortsätta med dessa jävla inbjudningskort till dopet... BLÄÄ
    Grannkärring är det Ingela eller hahaha
  • mrsbygg

Tania: skönt å få allt sålt! sen att folk är trevliga är alltid ett plus..måste få tummen ur å sälja våra vagnar oxå..

Terre: skoj me sällskap!

En annan har inte gjort nå vettigt...borde börja med maten men vet inte vad vi ska äta riktigt...ingen lust å laga mat, men jag måste eftersom jonas är stenhård nu och ska äta GI  vänligt. så burger king passar inte in i menyn just nu

• Tania

Nu bakar jag kladdkaka för min vän Martina kommer över med lilla Karin(11mån)

• Tania

Men vad äter man med kladdkaka om man inte har grädde eller glass *suck*

• mrsbygg

som den är bara!! mmm.......

har iof både grädde å glass hemma *bjuder tania lite*

Svar på tråden Små silla simmar i stim