• maria1978

Små silla simmar i stim

Välkomna kära vänner!

Här har vi våran  alldeles egna tråd... den är våran och bara våran!!!

Men så vitt jag vet är vi snälla och delar med oss till dem som vill!!

Denna tråd får innehålla VAD SOM HELST.
    (så länge det inte strider mot FLs regler. Då får ni skylla er själva)

Då var det dax brudar!!
    Se det som eran frihet....

We löööve varandra....

Är du ny ta chansen och kom in i vårat glada gäng...försök att förstå våran dåliga humor och ironi!!
    WTF
  • Svar på tråden Små silla simmar i stim
  • mrsbygg
    Donna69 skrev 2008-05-12 11:25:19 följande:
    oxå vart uppe sen 5.viktor gick ut runt 7 o börja hugga ved *duktig* <-----snart klardisken klar, tvätten vikt, sessan vilat lite efter den korta natten...nu kaffe o bullar o sen på't igen
    jävla hurt bullar!!!

ja borde ta å fixa lite...ska nog röja så ja kan sätta upp resten av kakeltjossanet...haha neeeeeeeeeeee jag har inte gjort klart d än...suck på mig...
  • Calylite

donna för sjutton, sluta få mig att se bekväm ut nu när du är så hurtig

• mrsbygg

suck kan ja komma igång då! enda ja gör är att gå fram å tillbaka till kylskåpet haha

• Donna69

men kära ni *fnittar*
    vi har inte ens satt fart med det som SKA göras idag
    så SÅÅÅ hurtiga är vi inte

• mrsbygg
    Donna69 skrev 2008-05-12 11:55:33 följande:
    men kära ni *fnittar*vi har inte ens satt fart med det som SKA göras idag så SÅÅÅ hurtiga är vi inte
    men va fan ni har iaf gjort nått

*går en sväng till kylskåpet igen...*
  • Calylite

kylskåpet pendlar ja också emellan, men öppnar *hepp inget nytt har tillkommit* går och säter mig en stund,s en kliver upp och kikar igen som om nått hoppat in men icke. Sugen på nått men vet inte vad..

Donna ni har iallfall en plan, gör en plan åt mig med

• mrsbygg
    solstraalen skrev 2008-05-12 11:55:11 följande:
    mammab: Hur gick de på bvc idag?
    jo det gick bra! min korta tjockis

Vägde 10520g var 71.2 cm kort..
    klara av dom små testen som hon gjorde, klarade av att ta två klossar å klappa ihop dom. sen pincett greppet när han skulle plocka små saker...

Han kryper, kan sätta sig själv från krypställning och från ståendes, reser sig mot möbler. kan stå själv, har gått några steg själv..
    Förstår "Ajaj" och "tack tack" och lite sånt..

sömnen visste vi inte va vi skulle göra med. skulle iaf fortsätta försöka vänja av han flaskan på natten va la d enda..funkar d inte så skulle vi la prata me om det vid ett års kollen...
  • solstraalen

mammab: Hehe kan tänka mig att han e knubbig då=) Minns hur min grabb såg ut när han vägde 10.2kg och var 74cm, när han satt ner så hade han hängbröst

• Vos

Jag tänkte vara duktig och börja förbereda lasagnen jag ska göra sen.
    Men då hade jag glömt att ta fram färsen ur frysen så jag får vackert vänta.....
    Jag satte mig här istället
    Väntar på att Robin ska vakna och få lite mat han har sovit i två timmar snartFörvånad
    DET är ovanligt!!!

Jobbigt när han sover för så ska man ju egentligen göra grejer här hemma...
    orka HAHAHA

(¯`°?.¸ ღ Victor 021119 & Robin 070724 ღ ¸.?°´¯)
Svar på tråden Små silla simmar i stim