• maria1978

Små silla simmar i stim

Välkomna kära vänner!

Här har vi våran  alldeles egna tråd... den är våran och bara våran!!!

Men så vitt jag vet är vi snälla och delar med oss till dem som vill!!

Denna tråd får innehålla VAD SOM HELST.
    (så länge det inte strider mot FLs regler. Då får ni skylla er själva)

Då var det dax brudar!!
    Se det som eran frihet....

We löööve varandra....

Är du ny ta chansen och kom in i vårat glada gäng...försök att förstå våran dåliga humor och ironi!!
    WTF
  • Svar på tråden Små silla simmar i stim
  • Åttan

Japp ska göra mitt bästa med kaffe å cigg.. HEHE...!

maria1978 skrev 2008-05-13 23:04:16 följande:
    håll dig vaken bruden
  • Donna69
    ja typ. Sessan vakna fem idag igen. Blä. Så jag väckte viktor o nu ska vi dricka kaffe!!!!
  • maria1978

Vijkiipejjkii
    Maria is vaken Skrikandes
    Ska fixa kidsen och sedan ska jag släpa ner min sambo till doktorn....
    Har duschat och ska nu väka det här sovande varelserna.... killar, pojkar, karlar....Ni vet dem sovander här hemma

• Donna69
    vi ska iväg o måla hus när jag duschat. Jane, you know where to find me
  • maria1978

ja vad haer hänt med jane....??? ska inte hon vara vaken?? *fnissar*

• Vos

Jag ÄR vaken
    robin vaknade tjugo i sju. Men jag tog in honom till mig och låg och mös lite. Sen kom jag på att jag slängde in en tvätt igår kväll och eftersom det är fint väder så hängde jag ut den.
    Och så har jag gjort frukost så jag tog in datan i köket för att kunna vara med er lite

(¯`°?.¸ ღ Victor 021119 & Robin 070724 ღ ¸.?°´¯)
  • Theresa1

Jag har fått skit för att jag inte skriver här så ofta... så jag ska ge mig tillkänna lite mer haha

Men vad ska man göra, är anti fl nu, så mycket negg o gnäll. Besserwissrar hit o dit... Om det inte finns på fl finns det inte i verkligeheten

Whatever!

Var har alla msn maraton tagit vägen? Jag har ju min trogna nattsuddare men alla andra då? Maria du är usäktad Men det är ju inga mastodontrace längre! Menar ni på fullaste allvar att ni har liv utanför fl?

Elin min telefon plingar ju aldrig längre, har jag gjort ngt av ondo? Har du hittat en annan? Har jag blivit för tjock? Tänder du inte på mig? Är det jag som messat för lite?

Jane idag börjar jag min resa till helvetet, jag ska hälsa dina polare, du har ju börjat äta lite igen så dig lär jag ju inte träffa

Svar på tråden Små silla simmar i stim