• maria1978

Små silla simmar i stim

Välkomna kära vänner!

Här har vi våran  alldeles egna tråd... den är våran och bara våran!!!

Men så vitt jag vet är vi snälla och delar med oss till dem som vill!!

Denna tråd får innehålla VAD SOM HELST.
    (så länge det inte strider mot FLs regler. Då får ni skylla er själva)

Då var det dax brudar!!
    Se det som eran frihet....

We löööve varandra....

Är du ny ta chansen och kom in i vårat glada gäng...försök att förstå våran dåliga humor och ironi!!
    WTF
  • Svar på tråden Små silla simmar i stim
  • mrsbygg

samson är snäll mot mamma på dagarna iaf! men på nätterna är han mindre trevlig...*ger en ond blick*

saga deremot är jätte dum mot mig, här om dan brast ja. börja bara stört tjura. hon vägrar lyssna på mig.
    så fråga hon varför jag var ledsen så sa jag att hon var dum mot mamma som inte lyssnade..och då började hon tjura och ropa efter jonas..

ne, vi kommer inte överns just nu..
    ser inte fram emot när hon blir tonåring komemr vara cat fights här varje dag..

• Tania
    Donna69 skrev 2008-05-14 10:34:10 följande:
    Tania.........finner inga ord......fy fan vilken guldkant du satt på min dag!!!!!               HJÄRTA-HJÄRTA-HJÄRTA-HJÄRTA-HJÄRTA-HJÄRTA-HJÄRTAterre; still love you vi är hemma nu en sväng för sessan är aaaaaaasa-trött o hur kul är det då oleka utei gräset? NOT. så jag tänkte försöka söva henne...o mig med kanske...hahahaang tele...min plingar friskt dagligen! köp en likadan vettja *mohahahahaha*
    Så lite så, puss!
  • Theresa1

öhhh alltså, jag pikade inte dig carly haha, jag till hör inte dom som bryr mig. Men kommer du ska vi ses! Jag fattade bara inte om det var en träff planerad sen innan på midsommar.

Jag var nog mer åt det retsamma hållet o hörmade vissa inlägg i andra trådar. Har är det mest skämt från min sida

• madeleine78

Tania och Elin vad har förhemlighetsmakerier för er ?? Generad

• Tania
    madeleine78 skrev 2008-05-14 11:56:21 följande:
    Tania och Elin vad har förhemlighetsmakerier för er ??
    Det råkade slinka ner en Plupp-bok i paketet när jag skickade EAN-koderna till Donnis.
  • Tania

Förresten... Micke sa åt mig att jag skulle gå själv på stan idag för jag behöver tydligen barnfri tid tycker han (monster mamma) så om någon har lust att träffas och fika så vore det skoj!

• mrsbygg
    Tania skrev 2008-05-14 12:05:28 följande:
    Förresten... Micke sa åt mig att jag skulle gå själv på stan idag för jag behöver tydligen barnfri tid tycker han (monster mamma) så om någon har lust att träffas och fika så vore det skoj!
    hade en annan oxå fått vara barnfri så jätte gärna!!

men två dryga ungar, eller mja en dryg. sen ska ja tvätta kl 16...suck för att tvätta..
    varför måste saker bli skitigt för??

eller varför inte bli mång miljonär å bara köpa nytt ist för att tvätta hela tiden
  • Tania

på tal om att köpa nytt istället för att tvätta så behöver man inte vara mångmiljonär för att göra det.. hahha... jag har en tendens till att göra så

mrsbygg skrev 2008-05-14 12:08:42 följande:
    hade en annan oxå fått vara barnfri så jätte gärna!!men två dryga ungar, eller mja en dryg. sen ska ja tvätta kl 16...suck för att tvätta..varför måste saker bli skitigt för??eller varför inte bli mång miljonär å bara köpa nytt ist för att tvätta hela tiden
  • mrsbygg
    Tania skrev 2008-05-14 12:10:00 följande:
    på tal om att köpa nytt istället för att tvätta så behöver man inte vara mångmiljonär för att göra det.. hahha... jag har en tendens till att göra så
    haha jag med ibland

men påslakan å skit är så jäkla dyrt i längden. specieltl för mig som är freak när det gäller inredning å allt ska matcha...blir tokig på mig själv.
Svar på tråden Små silla simmar i stim