• maria1978

Små silla simmar i stim

Välkomna kära vänner!

Här har vi våran  alldeles egna tråd... den är våran och bara våran!!!

Men så vitt jag vet är vi snälla och delar med oss till dem som vill!!

Denna tråd får innehålla VAD SOM HELST.
    (så länge det inte strider mot FLs regler. Då får ni skylla er själva)

Då var det dax brudar!!
    Se det som eran frihet....

We löööve varandra....

Är du ny ta chansen och kom in i vårat glada gäng...försök att förstå våran dåliga humor och ironi!!
    WTF
  • Svar på tråden Små silla simmar i stim
  • Donna69
    Tania skrev 2008-05-14 21:58:55 följande:
    jag har hicka och så har jag återtagit titeln som sillarnas grinfia, snörvelpulla och tår-tant... 
    pusssssssssss
    finns inga såna titlar.....men vår pulla är du absolut!!!

förlåt jane!!
    men vi "fastnade" i sängen. sessan vart på superbra humör så vi har hoppas j*vlar i vår säng!! *asg*
    titta på klockan o då var den sååå mycket *fniss*

midsommarhelgen är viktors jobbarhelg.....WIIIEEEE
  • madeleine78

Min sambojobbar oxå på midsommar.. varenda en typ...

• Donna69
    Åttan skrev 2008-05-14 23:23:04 följande:
    Fasiken oxå.. *mutter* *mutter*....
    gick det inge bra=(
  • Theresa1

Maria: du kan sluta gråta nu, jag ska md. Tvättbjörn har bestämt det. Jag lyder bara order. Jag vill ju inte att du ska vara ledsen o känna dig halv eller så... Jag har egentligen skitmycket att göra...Men för din skull så...

Fan va jag ljuger. Jag satt bara o väntade på att madde skulle fråga...Jag är evigt tacksam att jag får vara med. Jag har inte ett skit som är ens lite vikitig o om jag hade det så skulle enda grejen som fick mig att vara kvar hemma egen allvarlig sjukdom. Typ tyfus (emil i lönneberga )

Jag har saker att göra men det är inte förrens halv tre

• Donna69

kul liv.....not..........därför lägger jag mig.

sitt nu inte uppe för länge med era mail, sms o msn. det är en dag imorgon oxå

• Theresa1

Donna: Är du här? Hej!!! Varför är ditt liv så trist? Jag sitter med san diego på msn, man har inte så bra tid att sitta annars eftersom tidsskillnaden är 9 timmar

• Donna69
    Theresa1 skrev 2008-05-14 23:54:09 följande:
    Donna: Är du här? Hej!!! Varför är ditt liv så trist? Jag sitter med san diego på msn, man har inte så bra tid att sitta annars eftersom tidsskillnaden är 9 timmar

kul att du sitter med NÅN iaf........nåja....jag drar jane imorrn bitti..... bara några timmar kvar

natti!! //världens ensammaste donna

• Åttan

Ja det verkar inte bättre.. på jobbet dessutom.. vill bara åka hem å dra täckte över huvudet å gråta...

Theresa1 skrev 2008-05-14 23:37:19 följande:
    jeskan: har du fått besök?
Svar på tråden Små silla simmar i stim