• maria1978

Små silla simmar i stim

Välkomna kära vänner!

Här har vi våran  alldeles egna tråd... den är våran och bara våran!!!

Men så vitt jag vet är vi snälla och delar med oss till dem som vill!!

Denna tråd får innehålla VAD SOM HELST.
    (så länge det inte strider mot FLs regler. Då får ni skylla er själva)

Då var det dax brudar!!
    Se det som eran frihet....

We löööve varandra....

Är du ny ta chansen och kom in i vårat glada gäng...försök att förstå våran dåliga humor och ironi!!
    WTF
  • Svar på tråden Små silla simmar i stim
  • mrsbygg
    maria1978 skrev 2008-05-14 19:18:56 följande:
    Är det så jävligt...då tycker jag synd om dig... jag gillar inte det här med att vänta på saker och ting...När jag fick vänta på Wille i 19 dagar så höll jag på att avlida...Undrar om detta oxå är en ovillig Wille?? 
    haha när ja vänta sam kändes det som övertid. madde  å ja snacka om det då haha..

eftersom saga kom 1 månad för tidigt så va ja helt hundra på att sam skulle vara tidig oxå..men han kom iaf 5 dagar tidigare!!

men nu kommer jag gå över jag är helt 100 på det...va ja iof me sam oxå men iaf haha...

men jag är så sjukt trött på att vara gravid å va halvt hadikappad. vill bara ploppa ut ungen och kunna bli rörlig igen!

bädda sängen nyss, börja stor tjura. gör så jävla ont...usch
  • Calylite

ungefär detsamma fast i fotöljen med min stationära på bordet och väntar på att barnmorskorna ska börja snart

madeleine78 skrev 2008-05-14 20:46:45 följande:
    sitter på min feta röv i vanlig ordning.. me lapen i knä och hänger här... And joooo??
  • Theresa1

carly; pucko man ska ju g minst 10.000 för att må bra...
    14 000 o 15 000 är utmärkt!!!

• Calylite
    Theresa1 skrev 2008-05-14 20:48:53 följande:
    carly; pucko man ska ju g minst 10.000 för att må bra...14 000 o 15 000 är utmärkt!!!
    men inte tillärckligt för mig, jag är bäst, då är 20 för att må bra haha. 25 är för att hålla de man har eller nå
    vi snackar om eliten här va, hajjaruelle
  • Vos
    Donna69 skrev 2008-05-14 21:37:31 följande:

Hahahaha

Varför började jag tänka på Tania och Maria???Fundersam
    (¯`°?.¸ ღ Victor 021119 & Robin 070724 ღ ¸.?°´¯)
Svar på tråden Små silla simmar i stim