Inlägg från: maria1978 |Visa alla inlägg
  • maria1978

Små silla simmar i stim

Nej den låten va lite väl deppig....

">

bättre...

iaf lite...

nej nu ska jag cykla... på er alla!!

• maria1978

Ja jag önskar att det här LIGGANDET kommer att hjälpa...
    Men ni vet väl hur sjuka män är... I morgon kl 8:00 ska jag släpa min sambo till läkaren trots strejken. För han har i 2 veckors tid hostat blod och slem varje morgon. I morse hostade han så han spydde. Ska kanske inte begära ett ligg av honom just i kväll...men efter doktorns titt så ska det nog liggas

Donna: Shit du är så coool... ÄÄÄ jag kastade ju min telefon åt helvete när jag var förbannad så varför inte damsugaren... Kanske ska prova *skrattar*

Madde: Det är bra att du är berädd.. breredd...bredd... NEJ hur fan stavas det för det är inge ck i det ordet iaf

• maria1978

härligt

Jaha... jag ska tvätta mina fönster IGEN

jag var super duktig och tvättade fönstren i vårat V-rum. Gick upp glad i hågen i morse...Å vem hade skitit på våra fönster....

PÅ TVÅ STÄLLEN Skrikandes 
    (mörda fågel jävlarna)

Så jag skall strax... (väntar på att Zeb ska somna han ligger och läser högt i sitt rum)
    tvätta dem där jävla fönsterna igen...

Ärligt...hur fasiken kan man som fågel våga bajsa på våra fönster...
    Men tydligen var vi inte ensama om att ha ny bajsade fönster i morse....

• maria1978

Jag vågar vägra mina fönster idag...
    Tack macka och te en hel timme förtidigt och ska fixa honungsvatten och gos till min sambo...
    Sedan ska jag sova innan 22:30
    Så jag orkar upp med barn till dagis och skola och följa med Nicke till doktorn i morgon!!

VÅGA VÄGRA MSN Nej jag saknar er...men min dator vill bara funka när den själv vill...då en fläkt där inne någonstans inte vill som jag vill... Måste till datordoktorn....men det får bli på måndag. Eller fredag!

Puss puss alla... mina älskade....

Ingen glömd... OBS INGEN ÄR GLÖMD....

• maria1978

Oj jag tar en macka

Å Madde... på dig för att du är min vän i ur och skur och väntar med mobilen vid sängen!!

Det värmer i mitt hjärta!!!

Tania: jag hittade din tallrik här hemma den skulle ju jag ta med när vi åkte till GbG P-låt Generad

Det betyder att vi snart måste dejta

• maria1978

Min tidsram på att jag skulle sova 22:30 sprack...
    Jag kollade på filmen på trean. Å nu har jag kollat när vårdcentralen öppnar i morgon och funkar...pga av strejken!!

Sååå nu ska jag sova iaf...
    Stakars dig Jeskan som ska vara vaken natten lång...

Puss på alla!!

Å en extra till dig Mammsen... för att du är så less!!

Å donnis... you and me kastar saker... ASG ASG AGS

• maria1978
    Åttan skrev 2008-05-13 22:58:50 följande:
    Slepp tight Maria..
    håll dig vaken bruden
  • maria1978

Vijkiipejjkii
    Maria is vaken Skrikandes
    Ska fixa kidsen och sedan ska jag släpa ner min sambo till doktorn....
    Har duschat och ska nu väka det här sovande varelserna.... killar, pojkar, karlar....Ni vet dem sovander här hemma

• maria1978

ja vad haer hänt med jane....??? ska inte hon vara vaken?? *fnissar*

Svar på tråden Små silla simmar i stim