Inlägg från: madeleine78 |Visa alla inlägg
  • madeleine78

Små silla simmar i stim

Hygglo Therre och bara dra så där va´..

• madeleine78
    Tania skrev 2008-03-10 06:56:10 följande:
    klart vi ska de.. om alla kan och vill och osv..osv..

allt för dig mamma de vet du... =)
  • madeleine78
    Theresa1 skrev 2008-03-10 09:40:24 följande:
    När vardagsrummet är klart röstar jag för svullkväll i mjukbralla hemma hos Thunbergs. Jag skickat ut man o barn så kommer ni. Knytis på godis mm. Vad tror herrskapet om det?CHOKLAAAAAAD
    JAAAAA!!!

När...när då när då??

SItt inte här och sitt! kasta upp tapeterna så kommer vi...=)
  • madeleine78
    maria1978 skrev 2008-03-10 09:45:05 följande:
    jag är med på vad fan som helst... så länge jag inte jobbar!! Kom nyss hem som en dränkt katt från dagis...Å skall strax ut och dejta för att betstämma och ställa om 90 års fest. Sen väntar jobbet på er!!
    ållah pålla pinglan...

Vad skojsigt de blir.. 90 barre liksom..=)

ALltså hörrni... jag måste fråga er...

Jag har en kompis som gärna vill bli preggo... och i fredags gjorde hon ett test som visa ett superdupersvagt blått plus.. typ tunt som en tråd.... =)
    igår gjorde hon ett som visade minus... och imorse likadant...? hon ska ha sin mens idag... ??
    Hur kan de komma sig att de första visar nått slags plus och resten inget???
  • madeleine78
    mrsbygg skrev 2008-03-10 09:55:40 följande:
    antingen fel på testet eller tidigt missfall.....bästa är att vänta några dagar efter beräknad mens innan man testar!
    ja tror mer på fel på testet ja.. för om de är ett missfall så är ju hormonen fortfarande kvar i kroppen en tid efter..
    grejen är att hon har ju fortfarande fått sin mens än heller så...
    hon är så ivirig att hon inte kan hålla sig heller.... hahaha...
  • madeleine78
    Vos skrev 2008-03-10 21:10:53 följande:
    Hello
    Hej hej!
  • madeleine78

morrn morrn...

Jane vad i helskotta!! varför sa du inge me en gång.... att de är så man ska göra!!!! ZZzzzz...
    Wille vaknar förvisso inte så många ggr.. bara 1-2.. men vid 5 snåret där vill han ha mat...
    ska jag prova ge honom vatten då?? om jag ger honom välling och nattar honom runt 29-19.30...
    givve me tips..

God morgon ni alla andra oxå..!

• madeleine78
    mrsbygg skrev 2008-03-11 09:42:11 följande:
    såååååååååå trött på skiten har det bara i en toffs jämt. bara i vägen..haft såhär i 4 år typ...
    jag var oxå trött på mitt hår... hade jämt bara i en tråkig tofs... =)
    så de åkte av en bit.. myyck roligare att ha nån sorts frisyr...

De växer ju ut igen om inte annat... =)
Svar på tråden Små silla simmar i stim