Inlägg från: madeleine78 |Visa alla inlägg
  • madeleine78

Små silla simmar i stim

" sover inte Donna..sover INGEN!! *

När sjutton sover du???

• madeleine78
    Donna69 skrev 2008-03-12 06:53:29 följande:
    jane asså....idag ska jag tillikea med moster/make o bebis o sen fika här hemma =)
    ååhhh Ikea... bebisar... fika... Räcka ut tungan
  • madeleine78
    Donna69 skrev 2008-03-12 06:54:20 följande:
    asgpå natten
    Va!? när är de??!.. jag måste ha missuppfattat de här.. ni har lurat mig... Gråter
  • madeleine78
    Donna69 skrev 2008-03-12 06:55:01 följande:
    kom du med darling!!!!!!
    Packar redan! vilket Ikea ska jag till??
  • madeleine78
    Tania skrev 2008-03-12 07:01:52 följande:
    Jag är så jääääävla trött.Idag får inte Melle gå till dagis... jag orkar inte gå ut helt enkelt.Tror även att han är lite tagen av vaccinationen igår för så här länge brukar han inte sova. Jag får locka med att han får baka och spela lite idag så kanske han inte inte bryr sig om dagis...Usch vilken usel mamma jag är.
    det är väl mysigt att få vara hemma.. inne och baka och mysa en dag som denna..
  • madeleine78

Fy attans Jane vad orättvisst...

(även om jag brukar få sova om nätterna... men nu tycks du ha bytit ut våra barn el nå..)

men så klart vi inte är arga... vi glad för din skull så klart!!!

• madeleine78
    Tania skrev 2008-03-12 07:08:54 följande:
    Jo.... JAG tycker ju det
    *gääsp* skulle jag med tycka... om de inte vore för Towis har utflykt idag som hon så klart inte vill missa...
    packa ryggsäcken och matsäck.. de e grejer de...
  • madeleine78
    Donna69 skrev 2008-03-12 07:14:41 följande:
    så....2:a kannan kaffe igång o diskmaskinen på...yes....nu då?
    första kaffeomgången uppdrucken strax... ZZz...
    dax att gära en liten matsäck... och väcka den stora tjejen och liv i henne...
  • madeleine78

få liv i henne....

fattar int ehur hon kan sova.. wille far runt här som en virvelvind och låter som sjutton...
    aaahhhh...iihhh.... högt låter han å.. för att inte tala om när han blir förbannad för ha kommer åt sakerna han vill ha, eller inte få ha nått han vill ha...

Svar på tråden Små silla simmar i stim