• Åttan

Små silla simmar i stim

Både och..

Donna69 skrev 2008-04-23 10:06:26 följande:
    nu eller annars?
  • Åttan

har du testat med katrinplommon då om han är hård i magen?

mrsbygg skrev 2008-04-23 12:36:20 följande:
    halå bruttor! vart iväg å små shoppat lite.. gav upp efter ett tag för ja pallade inte mer. har så jävla ont när ja går så d är sjukt....nu sitter ja å tröst äter lite burger king mat...och sam sitter brevidå dricker vatten å käkar några pommes...försöker få han lite päron puré men d går sådär, han tyckte inte den va nå god, ja förstår honom ja smaka å inte fan smaka d päron iaf!!nu ska ja börja lägga lite golv på ballen får se hur det går..Och maria! jag förstår dig, urk.....j akomemr få gå över till aug. jag är inställd på det iaf!!
  • Åttan

Nu har jag jobbat klar för dagen.. så skönt!! Hann tom sitta å läsa i solen å slumra till en stund innan den försvann å det blev skuggit å kallt igen..

• Åttan

Noppe.. inte jag.. har barn alltså.. !

maria1978 skrev 2008-04-23 18:26:12 följande:
    Ja! Jag vill med till storstaden...slå ihop allt i en smäll skulle vara kul. Kanske tom med sambosar/män om sådana finnes. För kids har ju ju alla *skrattar**sjunger*nyss så träffade jag en krokodil som körde runt i en bil. Han va så tjock och fet och blåste i en trumpet.Men bilen va för trång och svanser var för lång. Så den fick ligga på ett litet flak där bak*sjunger* Allt för att hålla Alexander i vaket tillstånd!!
  • Åttan

Hoppas att ni får skoj idag ni som ska träffas..

Själv sitter jag på jobbet å ska jobba ett maraton pass.. får inte vända kosan hemmåt förens 19 tiden ikväll... !

• Åttan

Nej.. Jobbar på ett service center på Arlanda. Har långpass på helgen så att vi ska slippa jobba varannan helg!

maria1978 skrev 2008-04-26 10:29:01 följande:
    vården?? suck som mina hästpass....
  • Åttan

Nej jag har ju tyvärr inte det.. sorry.. Bor i krokarna eller?

maria1978 skrev 2008-04-26 12:18:09 följande:
    Cool har du nå jobb åt  mig kanske??
  • Åttan

Japps.. jag gör inte annat på jobbet än å sitta framför datorer...

madeleine78 skrev 2008-04-26 12:07:16 följande:
    lyx me int. på jobbet ialf.. så du överlever.... ha ha...
  • Åttan

Donna--> Får jag kika på din press måntro?

• Åttan

Madde får jag kika på din med?

Åttan skrev 2008-04-26 13:58:18 följande:
    Donna--> Får jag kika på din press måntro?
Svar på tråden Små silla simmar i stim