• Åttan

Små silla simmar i stim

Ja det stämmer jag är 80:a.. hemska tanke blir 28 i sommar..

Vart i uppsala bor ni då?

solstraalen skrev 2008-05-02 12:36:46 följande:
    jeskan: Såg att du oxå bor i Uppsala juh Är du 80a? En annan är 81a. Jag är så dålig på att läsa ikapp på fl, så jag är lite outside de här gänget, men de e bara å försöka hänga med =)
  • Åttan

Nej det är bra.. ska försöka hänga med lite mer.. tack.. Kan ju vara så för att jag inte är inne varje dag.. mest när jag är på jobbet för att jag inte ska bli allt för insöad med bebis tänk!

maria1978 skrev 2008-05-02 12:39:52 följande:
    Ja det är väl så....Vi är väl helt hokkt Fl och är här nästan hela tiden...Dygnet runt...Morgonen börjar med Donna och VosKvällen avslutas med Madde och den som är vaken....Men det är bara att hänga med...!!!Det är ingen som skall känna sig utanför tycker iaf inte jag....
  • Åttan

Tycker jag att du gör rätt i..

mrsbygg skrev 2008-05-02 12:38:17 följande:
    Lunch igång!nu tänker ja slappa ett tag tills lunchen är klar...sen ska ja tvätta kl 16...
  • Åttan

Jaha.. det vet jag exakt vart det är.. Nu bor vi i hus i Almunge om det vet vart det är, men innan vi flyttade till huset så bodde vi i Nyby.. nästan grannar allså..

solstraalen skrev 2008-05-02 12:42:36 följande:
    jeskan: Vi bor i nyby gård. Vart bor ni?
  • Åttan

Ja jag får la till å göra det...

maria1978 skrev 2008-05-02 12:44:24 följande:
    Du får bli insnöad med oss i ditt bebis tänkande....Eller hålla dig till våran tråd... Å inte alla ägglossningstrådar och jag vill ha bebis trådar och allt som finns... Jeskan...Ajabajja 28 år är ingen ålder... *skrattar*
  • Åttan

Vinke vink.. !

maria1978 skrev 2008-05-02 12:48:20 följande:
    NEJ JAG GÅR NU....Är hemma hos mammsen och pappsen träskfisk med kidsen!!!!Å Zeb är en trotsig snart 8 åring och Alexander är en trött stakare som ska få sova nu....Så hejsvejs på er era gammla sillar!!
  • Åttan

Nej men vad världen är liten.. är du uppvuxen där eller?

solstraalen skrev 2008-05-02 12:46:42 följande:
    jeskan: Ah ja i Almunge har jag bott så de vet jag vart de ligger Mer än väl. Hehe
  • Åttan

Jag med.. snart..

maria1978 skrev 2008-05-02 13:48:48 följande:
    Jag beger mig hemåt nu...
  • Åttan

Ok.. ja det kan vara bra å ha om man ska tvätta.. hehe..

mrsbygg skrev 2008-05-02 14:04:05 följande:
    har precis ätit lunch, bytt på sam sen skickat ut saga å jonas på promenix..dom skulel va hemma innan kl.16 med tvättmedel till mig! haha....
Svar på tråden Små silla simmar i stim