• maria1978

Små silla simmar i stim

Välkomna kära vänner!

Här har vi våran  alldeles egna tråd... den är våran och bara våran!!!

Men så vitt jag vet är vi snälla och delar med oss till dem som vill!!

Denna tråd får innehålla VAD SOM HELST.
    (så länge det inte strider mot FLs regler. Då får ni skylla er själva)

Då var det dax brudar!!
    Se det som eran frihet....

We löööve varandra....

Är du ny ta chansen och kom in i vårat glada gäng...försök att förstå våran dåliga humor och ironi!!
    WTF
  • Svar på tråden Små silla simmar i stim
  • Vos
    solstraalen skrev 2008-05-30 18:34:46 följande:
    Vos: Fick han airomir?Astma?
    nej han fick Bricanyl och betapred.

Bricanyl 3 ggr om dagen och Betapred innan han lägger sig för natten så han ska sova bättre.

Han är inte bra alls
    Jobbigt att andas och hosta gör så ont att han gråter.
    Typiskt är ju oxå att PE är ute med jobbet ikväll och jag inte har sovit på två dygn.
    så imorgon ska jag ha MASSA egentid!!!!!

Nu ska han sova för natten och jag ska gå ut och sätta mig och njuta av att äntligen få några timmar utan en Robin på höften.
    (¯`°?.¸ ღ Victor 021119 & Robin 070724 ღ ¸.?°´¯)
  • madeleine78

Jaa sover Gott om natten gör jag med när jag vart i solen en dag... Älskar  sol och värme!!
    Som tur är gör mina barn de med... Towa får myror i brallan om vi är inne.. tjatar om att gå ut.. hon är ett riktigt utebarn.. vilket väder de än bjuder på...

Så vad gör ni alla en fredagkväll så här...?

• mrsbygg

gör ingenting, nyss skrivit en städlista inför imorrn.
    pratat me mamma i telefon..

ska nog börja förbereda mig för sängen. borsta gaddarna se, missbruka lite nässpray sen söva...
    hel död av värmen!

imorrn blir en jobbig dag kan ja tänka mig...hua

• Tania
    madeleine78 skrev 2008-05-30 20:15:19 följande:
    Jaa sover Gott om natten gör jag med när jag vart i solen en dag... Älskar  sol och värme!! Som tur är gör mina barn de med... Towa får myror i brallan om vi är inne.. tjatar om att gå ut.. hon är ett riktigt utebarn.. vilket väder de än bjuder på... Så vad gör ni alla en fredagkväll så här...?
    Jag har precis blivit klar med inplockning av varor i köket. Fixade en sallad med spetskål, tpmat, rödlök, räkor, olivolja salt och vinäger.

Jag äter faktiskt bra på kvällarna nu istället för att svänga förbi MAX på vägen hem efter städning. Lite stolt faktiskt.

Har ätit vegetariskt nu i en vecka (kvällsmaten)

Jag ska bara käka upp salladen sen ska vi ha TV-maraton. Vi har ju inte kollat på film på evigheter.
  • madeleine78
    Tania skrev 2008-05-30 21:52:27 följande:
    Jag har precis blivit klar med inplockning av varor i köket. Fixade en sallad med spetskål, tpmat, rödlök, räkor, olivolja salt och vinäger.Jag äter faktiskt bra på kvällarna nu istället för att svänga förbi MAX på vägen hem efter städning. Lite stolt faktiskt.Har ätit vegetariskt nu i en vecka (kvällsmaten)Jag ska bara käka upp salladen sen ska vi ha TV-maraton. Vi har ju inte kollat på film på evigheter.
    Duktig du är...

Jag ser aldrig på tv.. har den på om kvällarna... men mer som sällskap..
    Siter ju alltid här.. eller sover.. har aldrig nån ro att se på tv...

Låg här på soffan för ett tag sen och halvslappa och tyckte nånstans långt bort att jag hrde Wille.. och tänkte att ska han aldrig få tyst på honom... han är ju ändå där inne.. hmmm..
    Sen kom jag mig till sans och måste ha vaknat till för jag kom att han sa ju hejdå till mig.... Förvånad
    Inte kosntig de aldrig belv tyst där inne... hahaa...
  • madeleine78

nää men allstå hallå.. vad gör alla på fredgskväll??

Bara jag inte är pluttenuttig... ( ja och therra då..ha ha..)

• Donna69

surfar runt lite o ska snart i säng

• madeleine78
    Donna69 skrev 2008-05-30 23:11:52 följande:
    surfar runt lite o ska snart i säng
    Vad har hänt med dig? sova?? nu! när börja du me de..

Fick du update av Vicke från mig eller..
  • Donna69
    skulle ju jobbat egentligen så....ja prio ett=sova. Lååång jobbardag imorgon
  • madeleine78
    Donna69 skrev 2008-05-30 23:42:36 följande:

aahah då förstår jag... dig! jag ska med sussa...

imorrn ska jag på möhippa!
Svar på tråden Små silla simmar i stim