• maria1978

Små silla simmar i stim

Välkomna kära vänner!

Här har vi våran  alldeles egna tråd... den är våran och bara våran!!!

Men så vitt jag vet är vi snälla och delar med oss till dem som vill!!

Denna tråd får innehålla VAD SOM HELST.
    (så länge det inte strider mot FLs regler. Då får ni skylla er själva)

Då var det dax brudar!!
    Se det som eran frihet....

We löööve varandra....

Är du ny ta chansen och kom in i vårat glada gäng...försök att förstå våran dåliga humor och ironi!!
    WTF
  • Svar på tråden Små silla simmar i stim
  • Vos
    Tania skrev 2008-05-31 19:03:35 följande:
    Vad gjorde jag igår? hm.. funderar...
    har jag blandat ihop dagarna igenGenerad
    Begravningen tänkte jag på....
    Hmm

Idag har det varit varmt, varmt och varmt Cool
    Robin är gladare och gnäller inte lika mycket längre, bara en del.
    Det rosslar fortfarande i halsen men vi håller ut och ger medicin.
    Nu nattas barnen och jag ska blanda mig en drink, ta med en bok och lite gotta ut till uteplatsen och bara njuta

Imorgon ska jag försöka få lite gjort här hemma, ser ut som ett sjöslag.
    Man orkar ju inte i detta vädret och helst inte med en gnällig sjuk unge runt benen hela tiden. Vi får avlösa varandra hela tiden men då har man ju fullt upp med andra saker, kissa tex...

Kram
    Kanske tittar in sen igen
    (¯`°?.¸ ღ Victor 021119 & Robin 070724 ღ ¸.?°´¯)
  • Tania
    Vos skrev 2008-05-31 20:50:22 följande:
    har jag blandat ihop dagarna igenBegravningen tänkte jag på....HmmIdag har det varit varmt, varmt och varmt Robin är gladare och gnäller inte lika mycket längre, bara en del.Det rosslar fortfarande i halsen men vi håller ut och ger medicin.Nu nattas barnen och jag ska blanda mig en drink, ta med en bok och lite gotta ut till uteplatsen och bara njutaImorgon ska jag försöka få lite gjort här hemma, ser ut som ett sjöslag.Man orkar ju inte i detta vädret och helst inte med en gnällig sjuk unge runt benen hela tiden. Vi får avlösa varandra hela tiden men då har man ju fullt upp med andra saker, kissa tex...KramKanske tittar in sen igen
    Ah begravningen. jo den var i torsdags... det var både sorgligt och lite komiskt...

Prästen la ner spaden som han använde för att lägga jord på kistan men den brakade ner i backen och då började en av Mickes pappas vänner att skratta mitt i gråten och sa att det var typiskt Kjelle. Så det var lite sött...

Har jag berättat att jag ska boka tid hos ett medium?
    Ska bli spännande.
  • madeleine78
    Tania skrev 2008-05-31 20:18:52 följande:
    Jag saknar Maria
    JAAA med!!! GråterGråter

Vackert väder idag... vart ute dagen lång i gassande sol coh cider och vindrickande.. bra kombi där...
    vart på möhippa sen halv nio imorse... men blidde tvungen avvika kl 19.. supertrist.. men..men så kan de va!
    Och jag tror att de blivande bruden kommer att vara mer än nöjd när dagen är till ända..

Tvättbjörnen is da house!
  • Tania
    madeleine78 skrev 2008-05-31 21:23:02 följande:
    JAAA med!!! Vackert väder idag... vart ute dagen lång i gassande sol coh cider och vindrickande.. bra kombi där...vart på möhippa sen halv nio imorse... men blidde tvungen avvika kl 19.. supertrist.. men..men så kan de va! Och jag tror att de blivande bruden kommer att vara mer än nöjd när dagen är till ända.. Tvättbjörnen is da house!
    Da Racoon!!!
  • madeleine78
    Tania skrev 2008-05-31 21:26:25 följande:
    Da Racoon!!!
    that´s mee.... Cool
  • madeleine78

funderar allvarligt på att gå o lägga mig... ZZzzz....

Sömnbrist och en dag på galej med kroppsaktiviteter tär på kroppen... hahahaa..
    annars kommer jag nog snart att göra en "madde" Cool

• Tania
    madeleine78 skrev 2008-05-31 21:55:38 följande:
    funderar allvarligt på att gå o lägga mig... ZZzzz....Sömnbrist och en dag på galej med kroppsaktiviteter tär på kroppen... hahahaa..annars kommer jag nog snart att göra en "madde"
    jag ska lägga ifrån mig datorn och slumra i soffan... Micke är ute på vift någonstans... troligen hos sin mamma..
  • rullgardinsflikkan

FLIKKOR

igår gjorde jag en så jäkla rolig grej..

Jag och massa polare åkte dansbandsbåten!!!! Gbg-fredrikshavn
    Helt förbannat va kul det va haha obeskrivligt.

Så det tycker jag att vi ska köra på när allt har lugnat ner sig och alla mår bra att vi tar en trip allihopa (dom som vill) men nån båt åt nåt jäkla håll haha

Jag träffade iaf en Australienare där som körde lastbil ASHET tyckte jag men det tyckte inte mina polare haha

Han ska iaf komma HIT på måndag eller tisdag, får väl se hur jag smiter ur denna knipan..*suck*  

• Donna69

wiiiiiieeeee jag är hemma!!!! Finally till sängen!!!! Me like!! Puss puss

• mrsbygg

haha, setat å spelat diablo på datorn snacka om stenålder!

helt död ska gå å sussa nu..

hehe rullis, du lyckas hitta grabbar du..synd att jag inte sätter min fot på en båt igen bara.

Va fan..börjar bli lite små jobbigt, åker varken buss, taxi eller båt...

Nån som vill flyga kanske?!

Svar på tråden Små silla simmar i stim