Inlägg från: maria1978 |Visa alla inlägg
  • maria1978

Små silla simmar i stim

Hello bruttor...

• maria1978
    Calylite skrev 2008-03-13 20:39:45 följande:
    HÄÄLÅOOO
    Hellooooooooooooooooo
    Vos skrev 2008-03-13 20:41:32 följande:
    Är du vaken nu????Fan vad dött det är på min msn ikväll Har ju massa aggretioner att få ur mig Får se om den lever när jag kollat om det blåser, hihihihi
    Klart att jag är vaken.... Än så länge...ska göra en inbjudan till vår 90 års kaka
    solstraalen skrev 2008-03-13 20:39:50 följande:
    Hej Maria Har ju inte så stor koll på dig, men de övriga flicksen har ja stenkoll på Vem är du?
    Ja vem fan är jag... hmmmm JAG är jag... så vitt jag vet!!
  • maria1978

Godkväll "mina" älskde tjejer!!
    Här har vi haft en hel dag hemma hos mamma och pappa. Hjälp till med att få över videofilmer/diabilder/projekttorfilmer till Dvd skrivor. Snacka om nostalgi... Å jag säger bara shit va mina grabbar är lik mig när jag var liten...
    När vi kollade på gammla filmer från ljuva 70 och 80 talet.
    Helt sjukt.... att man själv har tultat runt i blöjor lärt sig prata och bara vart söt... Tills filmerna från stöddiga 90 talet kom OJ OJ!! Cool man trodde man va då... Hemlis

• maria1978

Verro: Staks Tiger... Skönt att han mår mkt mkt bättre nu....

Jag har haft en riktig softar dag. Jag och Alexander sov i två timmar efter lunch Så skönt så...
    NU ska jag iväg och hämta en juniorsäng till Alle, En resesäng och en barnstol. Resesängen skall till mamma och pappa och barnstolen ska vi dumpa av hos svärisarna. Dem kommer ju snart ha tvåbarn barn som ska ha matstolar...

• maria1978

godmorgon ladys....er kan man lita på

• maria1978

Förstår er tjejer... Att detta kan vara en super stund!! Trist att josef hostar så...

Jag har ju två kids med astma så jag vet hur det kan låta...man tycker så synd om dem. Å inte kan man hhjälpa nämndvärt heller när det är slemhosta.
    Hoppas du får nå medikamenten till honom.....

jag ska börja städa snart. Sedan ska det jobbas i kväll....minder roligt!

• maria1978
    solstraalen skrev 2008-03-17 07:04:19 följande:
    Vi gör liksom allt redan, har svalt i sovrummet, han sover i en backe osv..Nä jag tycker alla sjukor borde utrotas!
    Ja iaf såna dä jobbiga sjukdommar....
    Jag kan gärna ta lite vattkoppor när dem är små...Å såna där sjukdommar som är inte allt för långdragna och inte farliga... Men sen tar det stopp!!
  • maria1978
    solstraalen skrev 2008-03-17 07:23:11 följande:
    Ja vattkoppor vill ja helst att mina två får snart.Vet inte vilken ålder som är "bäst"? Vad tror du?Bara min äldsta som haft de.. inte de två minsta.Men tror dottern skulle lida av sina nu om hon fick de.. Hon börjar ju bli "stor"
    Oj Alexander blev ju smittade av Maddes towa här strax efter jul en rätt bra ålder. Storebrollan hade det på hans ett årsdag. Gissa om det kom folk med sina kids... *skrattar*
    Jag tror ju på det här...ju mindre dem är destå lindrigare får dem. Jag mins mig själv jag var hmmmmm 7 tror jag. Å shit va det klia. Jag har ärr kvar än... Fy bubblan.
    Men här i V-ås iaf (vet inte hur det är i övrigalandet)
    har man inte haft Vattkoppor innan man fyllt 12 kan man få vaxinet mot vattkoppor. Eftersom det kan bli rätt tufft.
Svar på tråden Små silla simmar i stim