Inlägg från: maria1978 |Visa alla inlägg
  • maria1978

Små silla simmar i stim

Donna69 skrev 2008-03-17 07:28:05 följande:
    NU vakna min prutt!!!yeeeeeeynu blir det pussas av!
    Mys pys....mina är på dagis och skolan...snart iaf...Idag fick dem gå dit själv...jag menar zeb är ju för fasiken snart 8 år.
  • maria1978

Ja vist är det hemskt att det snöar...
    Zeb tyckte det var roligt iaf...
    men jag sa det samma som du madde...vart är våren!!!

• maria1978

Jaha.... vad ska jag göra då? Jag är trött....

• maria1978
    Donna69 skrev 2008-03-17 08:08:01 följande:
    sitta härhososs
    ååå lovar ni att hålla mig vaken då??
  • maria1978

Vadå...vad har du för knep Vos?

• maria1978
    Donna69 skrev 2008-03-17 08:15:12 följande:
    inga probbs!!!!!!!
    skyrre....men jag vill ärligt gå och sova... är trött och illamående...FY!!
  • maria1978

Men madde...berätta du vad gör ni för under dunder kurer...kanske nått som skulle passa mig med

• maria1978
    madeleine78 skrev 2008-03-17 08:33:57 följande:
    hi hi.. men du har ju redan ett barn som sover... hade iofs jag med.. men han ville gärna äta om natten.. o det behöver han inte då han är så stor.så jag fick lov att ta till lite Jane-metoder..
    jag menade mig själv... jag vill gärna med vakna och äta på natten
  • maria1978
    madeleine78 skrev 2008-03-17 08:40:07 följande:
    ha ha!! ja men med tanke på att du inteanvänder napp så har jag nog inge tips..annars får du be nicke klappa dig lite på ryggen om du vaknar... *asg* eller be han sätta lås på kyl och skafferi så du känner att de är ingen vits med uppvaknandet då du inte kommer åt de ialf..
    Kanske skulle börja använda napp då... Shit jag kan vakna vid tre fyra blänket där någonstan och det bara kurrar i hela magen. Skulle kunna äta allt jag äger och har där i kylen. Men jag tvärvägrar äta på natten.... Men jag skulle gärna gärna göra det. Vatten funkar....men lite lite citronsaft i... för att jag ska somna om. *suck* Fan va jag hatar att vara preggo nattetid
Svar på tråden Små silla simmar i stim