Inlägg från: mrsbygg |Visa alla inlägg
  • mrsbygg

Små silla simmar i stim

Tania skrev 2008-05-14 12:10:00 följande:
    på tal om att köpa nytt istället för att tvätta så behöver man inte vara mångmiljonär för att göra det.. hahha... jag har en tendens till att göra så
    haha jag med ibland

men påslakan å skit är så jäkla dyrt i längden. specieltl för mig som är freak när det gäller inredning å allt ska matcha...blir tokig på mig själv.
  • mrsbygg
    Tania skrev 2008-05-14 12:15:39 följande:
    call me så kan vi bolla idéer!

ohhh va ja vill flytta!! vi letar som galningar men hittar ingenting. elelr hittar massor men d passar inte riktigt plånkan....

har mitt drömkök i skallen!! vill fixa det snarast haha...
  • mrsbygg

jag vet inte när vi kommer fira Sam. så kläder å sånt får vi vänta med hehe...

• mrsbygg

så sjukt. om två månader fyller sam 1 år och då sitter jag förhoppningsvis med en bäbis till!

dagen fram tills sams födelsedag känns som d går fort, men dagens tills bäbis ska födas går segt...så skummt haha

• mrsbygg
    maria1978 skrev 2008-05-14 17:02:47 följande:
    Men godeftermiddag...shit vad ni har plitat ner sidor sedan jag var inne i morse och gästade! Lite info från dagen: Har inte träffat madde inte Therra heller Men jag har därimot umgåts med min sambo hela dagen Någon som kanske hade velat vara med *fnissar* vi åkte till doktorn 8:00 han fick ta massa prover och svaren kommer i morgon. Vi åt frukost på mc donalds och väntade på att stan skulle öppna. Tittade på skor och sedan tog vi oss hem för att äta lunch med Anders. Vi åt toast alá Tania   puss på dig för du lärde mig göra dem... Sedan sov jag i ca en timme. Tog en promenix till skilje och hämtade kidsen och sedan har vi byggt koja och lagat lassange... Nu är det foodtime... Sedan ska vi gå ut en sväng till om det inte börjar regna allt för mkt... vad har alla ni andra gjort då???? Mammsen... förstår verkligen vad du menar med det här med dagar.  jg tycker Zeb snart fyller 8 år (7juni) medans det är evighet till den 18 maj *skrattaR*
    haha visst fan är det konstigt!! men va fan 18 maj...det är 4 dar kvar juh Förvånad
    jag har 58 jävla dagar kvar....suck
  • mrsbygg
    maria1978 skrev 2008-05-14 19:18:56 följande:
    Är det så jävligt...då tycker jag synd om dig... jag gillar inte det här med att vänta på saker och ting...När jag fick vänta på Wille i 19 dagar så höll jag på att avlida...Undrar om detta oxå är en ovillig Wille?? 
    haha när ja vänta sam kändes det som övertid. madde  å ja snacka om det då haha..

eftersom saga kom 1 månad för tidigt så va ja helt hundra på att sam skulle vara tidig oxå..men han kom iaf 5 dagar tidigare!!

men nu kommer jag gå över jag är helt 100 på det...va ja iof me sam oxå men iaf haha...

men jag är så sjukt trött på att vara gravid å va halvt hadikappad. vill bara ploppa ut ungen och kunna bli rörlig igen!

bädda sängen nyss, börja stor tjura. gör så jävla ont...usch
  • mrsbygg

fan setat å läst...

urk. min ena borre ä totaly täppt, kan inte andas!!!!!!
    piss väder är det oxå och saga som ska ha nå uppträdande me sitt dagis på djäkneberget sen ska vi ha picknick efteråt med allihopa. ska fråga hur det blir med det idag...

sam drives me crazy!! han la sig rutn 21 typ. vakna 24 fick flaska...
    sen vakna han 03:40.. och vill gå upp. hell no sa jag å stoppa in en flaska i käften på han å la han i sin säng.
    efter många om å men så somna han om till kl 6 iaf...

me so dead...

• mrsbygg

sitter å äter frukost! jonas fick gå till macken å köpa mjölk å bröd!
    han lova att han skulel gå köpa mjölk igår så han fick köpa bröd oxå så ja hade nått å äta..

mmmmmmmmm iskall oboy..sååååå jag längtat.....*sveper jätte glaset*

Svar på tråden Små silla simmar i stim