Inlägg från: mrsbygg |Visa alla inlägg
  • mrsbygg

Små silla simmar i stim

Tania skrev 2008-05-09 10:34:31 följande:
    Glass, ankor, stan, kl15.Moa&Max
    ?

jag har en dejt me lilla lekparken sen efter lunch iaf...sen blir d nog hälla ska in på ikea en sväng. sen apoteket å maxi...
  • mrsbygg
    Donna69 skrev 2008-05-09 10:50:25 följande:
    leta leta leta............käns som det är kört nu.men vem bryr sig
    hjälper donnisen å letar......humm....va letar vi efter? *tittar upp å ser ut som en förvirrad ekorre*
  • mrsbygg
    Donna69 skrev 2008-05-09 11:28:02 följande:
    viktors farmor är på väg ner till libanon. hon fastnade i prag o gårdagen gick ut på att ringa o leta efter henne på hotell, flygplats osv. Nu är hon i cypern o ingen vet nåt. Båttrafiken mellan cypern o libanon är avstängd, annars går båten 2 ggr i veckan.Flygplatsen ilibanon är oxå stängd.hon är gammal o orkar knappt gå själv. hon har hjärtproblem, socker o div sjukor.hon är tydligen med en familj som flög samtidigt som henne från stockholm till prag.men vi vet inget ang deras turer osv...(hon hade en säker skjuts via militär, från beirut -----> till dit hon skulle, ifall planet skulle blivit insläppt)därför letar vi....
    nej usch va jobbigt!!

hoppas ni hittar rätt på henne!
  • mrsbygg

jaha slänga sig på soffan i några minuter sen fixa mat till stumpan...

me så trött...

• mrsbygg

piss dag....

svin trött å as hungrig. och vad fan händer när vi ska äta lunch?...
    Min jävla tallrik åker i golvet av nån jävla anledning...kul...jätte kul...

usch. märks att man är gravid. nu får ja lov att äta upp mina sista frukost flingor..piss fitt dag...

• mrsbygg
    Tania skrev 2008-05-09 14:46:40 följande:
    Det blev ingen dejt med Therre idag Det kom en polis och ringde på dörren.... sen var det bara att ställa in allt....
    en polis? va har hänt?
  • mrsbygg
    Tania skrev 2008-05-09 19:52:23 följande:
    Jo... alltså... det ringde på dörren och där stod en man som sa...  "Hej jag kommer ifrån polisen. Är det du som är Micael?" Jag blev ju skitnojjig och sprang upp i datarummet för att lyssna genom fönstret för Micke stängde dörren... Då säger gubben att Mickes biologiska pappa hittats död vid lunchtid och Micke är enda arvinge. Micke har inte haft nån kontakt med pappan för att han hade psykiska problem och missbrukade lite vad som helst. Men men... nu är han borta och vi får se vad som händer här näst...
    men oj va hemskt...
  • mrsbygg

haha tania, släppa lös mig i en lägenhet...farligt farligt
    eller rättså harmlöst nu när jag är gravid men annars så

Nu ska jag stoppa upp en supp grej i kissimurran och gå och sova. har troligen fått svamp.
    Aldrig haft nå sånt skit hela mitt liv, men det är tydligen vanligt å jätte lätt att få speciellt när man är gravid. ph skit som förändras å grejjar...

jaja upp me suppen å smörja lite granna sen söva!

• mrsbygg

blä för att gå upp kl.5 på morgonen me en pigg unge som har vart skit svår hela natten..

sen ska ja tvätta kl 7 på det...urkas....

händer idag då brudar?

Svar på tråden Små silla simmar i stim