• Åttan

Små silla simmar i stim

aha på så vis.. ja tänk om man vore morgonpigg av sig.. då skulle allt vara så mycket enklare...

Donna69 skrev 2008-05-01 07:00:27 följande:
    alltid vaken tidigt!!!ska in o sjunga lite för gubben sen
  • Åttan

ja tänk om man fick ligga hemma i sängen å sova... drömmer mig bort... !

• Åttan

Hehe.. kanske för att jag mest är inne på FL när jag jobbar. JAg försöker att "hålla mig härifrån" när jag är ledig för att inte bli allt för insnöad. Men jag jobbar 3- skift, i snitt 4-5 dagar /vecka..

madeleine78 skrev 2008-05-01 09:13:31 följande:
    ja de är skönt... vore ännu skönare om man inte hade en piggelin till son som vaknar i ottan... Fast nu osver han igen.... men då är stora tjejen vaknat istället.. men..men så kan de va...hur jobbar du egentligen.. tycker jämt du är på jobbet??
  • Åttan

Demonstrerar.. nu förtiden så vet jag inte riktigt men förr så var väl 1 Maj arbetarnas dag.. då dem fick göra sin röst hörd!

madeleine78 skrev 2008-05-01 12:56:40 följande:
    Alltås varför går man i 1:a maj tåg egentligen?
  • Åttan

mammab--> Det var en väldans låång lista.. hoppas att du hinner klart tills på söndag..

• Åttan

Jag har städning hemma som väntar på mig iom att jag jobbat 3 dagar nu, fattar inte att hemma ska stå still bara för att jag råkar jobba ett par dagar!

• Åttan

Ingen fara.. Försöker visa mig då och då .. å bli sedd.. inte lätt alla gånger då ni verkar vara så sammansvetsade..

maria1978 skrev 2008-05-02 12:25:04 följande:
    jeskan glömde dig....sorry!!!Ska aldrig mer hända...
  • Åttan

Ja i mina ögon så tycker jag att ni är sammansvetsade.. kanske för att ni "hängt" ihop här en mycket mycket längre tid innan jag hittade tråden..

maria1978 skrev 2008-05-02 12:30:22 följande:
    Fast ärligt....utger vi oss för att vara så sammansvetsade??Är vi det...?? Man vill ju inte lämna någon utanför eller jag vill iaf inte framstå som sammansvetsad...Med dom där jävla opolitiska jävlarna Nej men ärligt... Ja vi kanske är det.... sammansvetsade... men det har vi ju blivit tack vare fl då...Den enda jag är sammansvetsad med är Madde...dit hon går går jag och dit jag går måste hon gå....Men det är ju för att vi känt varann IRL allt för länge... mer än 15 år... är det inte så madde??
Svar på tråden Små silla simmar i stim