Små silla simmar i stim
aha på så vis.. ja tänk om man vore morgonpigg av sig.. då skulle allt vara så mycket enklare...
aha på så vis.. ja tänk om man vore morgonpigg av sig.. då skulle allt vara så mycket enklare...
ja tänk om man fick ligga hemma i sängen å sova... drömmer mig bort... !
Hehe.. kanske för att jag mest är inne på FL när jag jobbar. JAg försöker att "hålla mig härifrån" när jag är ledig för att inte bli allt för insnöad. Men jag jobbar 3- skift, i snitt 4-5 dagar /vecka..
SOver.. hehe..
Demonstrerar.. nu förtiden så vet jag inte riktigt men förr så var väl 1 Maj arbetarnas dag.. då dem fick göra sin röst hörd!
mammab--> Det var en väldans låång lista.. hoppas att du hinner klart tills på söndag..
Jag har städning hemma som väntar på mig iom att jag jobbat 3 dagar nu, fattar inte att hemma ska stå still bara för att jag råkar jobba ett par dagar!
Mmm lunch.. mat är gott..
Ingen fara..
Försöker visa mig då och då .. å bli sedd.. inte lätt alla gånger då ni verkar vara så sammansvetsade.. ![]()
Ja i mina ögon så tycker jag att ni är sammansvetsade.. kanske för att ni "hängt" ihop här en mycket mycket längre tid innan jag hittade tråden..