• Åttan

Små silla simmar i stim

MEn.. vad surt Tania... väldigt dåliga grunder dem baserar det på om det nu skulle vara så att han blir av men jobbet.. håller tummarna för er att han får behålla jobbet!

• Åttan

Sådär ja.. hemkommen från jobbet, mycket skönt å vara hem har varit så mycket på jobbet idag så nu känner jag mig helt slut. Blir inte många knop gjorda här hemma idag. Fiskgratängen står i ungnen, tänkte göra en sallad till den sen blir det nog tv/ data resten av kvällen innan jag somnar ovaggat!

Nu är det bara 4 dagar kvar innan jag ska till Gyn på mitt första besök, längtar med skräckblandad förtjusning!

• Åttan

Vos--> Jag ska som sagt dit på mitt första besök angående utredning. Jag och sambon min har försökt nu 13 månader och 14 försökt utan att jag blivit gravid.. Sambon vill vänta lite med utredning vilket jag tycker är as dumt så då har jag bestämt att jag ska börja å försöka kolla upp mig, om det kan vara nå knas på mig.. så kanske sambon hinner ändra sig på vägen.

• Åttan

Haha nej riktigt så är det inte. hur skulle det ha sett ut.. snart 28 år fyllda å inte varit hos gyn någon gång under livet.. haha..

Vos skrev 2008-05-05 19:26:47 följande:
    AhaDå är jag medFörstår att du är nervös då.När jag läste snabbt första gången trodde jag att det var ditt första besök hos gynekologen.... ever Men nu vet jag juKramis
  • Åttan

Ja Maria det ska bli skönt att äntligen få komma någonvart.. men jag hoppas ju såklart att hon på nått vi ska se att jag redan är gravid ( om det nu går att se så tidigt med VUL eller nått) eftersom att denna månaden är inte lik någon annan månad vad gäller värk och dragningar i tjej magen..

Duktig du har varit idag då.. och du med Vos... det enda jag gjort i dag är att jobba å laga mat då förståss...

• Åttan

Nej det är kankse sant.. då har man gjort sin del för dagen.. !

Vos skrev 2008-05-05 20:04:20 följande:
    Men jennsans...JOBBA!!!!Det är duktigt.Gör man det behöver man inte hålla på så mycket hemma
  • Åttan

Jaa... tala om det för min sambo oxå.. som inte hjälper till alltför mycket hemma.. som gör att jag får ta det mesta... !!

Vos skrev 2008-05-05 20:10:12 följande:
    ExaktHem efter jobbet och bara vara.Du har ju fan jobbat!!!!!!
  • Åttan

Morn morn.. ännu en dag på jobbet.. trött!!!

• Åttan

Kaffe kaffe kaffe... Så vad bjuder denna dagen på då?

• Åttan

här bli det till att jobba till 14,30.. sen hem å ta det lunt.. ev sy upp ett par uniformsbyxor... !

Donna69 skrev 2008-05-06 06:57:35 följande:
    idag lär det bli altan-tvätt o biltvätt.....vart inget av igår.lite städning o plock. planera mat till ikväll då vi får besök.hrm,det va nog det Du då??
Svar på tråden Små silla simmar i stim