Inlägg från: mrsbygg |Visa alla inlägg
  • mrsbygg

Små silla simmar i stim

MEN KUKHUVUD!!!!

hitta värsta perfa huset!!!!! pissråtta...
    Men vi får inget lån som d är nu, jag har ingen riktig inkomst..*mutter* skulle ja ha så många ungar för...

• mrsbygg
    Tania skrev 2008-05-22 14:45:29 följande:
    Dog tråden eller?? Fasen va fint väder det är... jag och Charlie tog en promenad till dagis och hämtade Melle sen gick vi och handlade lite sånt vi inte behövde Nu sitter jag och väntar på att få köra över gamla soffan. Ikväll ska jag Wii Fit:ta igen Jag hade inte gjort det på 14 dgr men igår körde jag ett bodytest och hade gått ner 0.4kg ändå hahaha. Nu läser min son vad jag skriver.. HEj Melvin haaahhaa....
    hehe..jag hade inte gjort på några dar ja heller å ja hade gått ner 0.2kg..
    fast jag har stadigt gåt tupp typ 1kg i veckan så blev lite chockad haha..

går as bra för jonas! fast nu har han skadat foten så han kan inte träna lika mycket som han vill..
  • mrsbygg

ska sätta mig och sortera lie tvätt snart antar jag..har tvätt tid mellan 16-19..

fan va räknignar d bidde denna månaden. varför måste saker å ting alltid komma samtidigt? hoppas verkligen vi slipper jonas csn denna månaden då blir de iaf 3000:- mindre i räkningar!

• mrsbygg

jätte jätte trött! håller på väntar på att sam ska somna nångång så ja kan gå in å lägga mig..
    just nu ligger han bara å snackar me sitt gosedjur..

imorrn ska jag storstäda här hemma så då återkommer jag med en jäkla lång städ lista
    blir så mycket skit överallt när man håller på små fixar överallt hela tiden!

Hoppas ni haft en bra helg allihopa, nu tror jag Sam slockant...
    Gonatt...

• mrsbygg

jag har inte gjort ett skit..ja som tänkte stor städa men tappa lusten när jonas påpeka tt d behövdes städas

• mrsbygg

ska ni hitt på för skoj imorrn?

jag mår piss...jag har så jävla ont i magen från och till så ja bara tjurar rätt ut..
    ursäkta språket men den där jävla ungen i magen bökar runt som en jävla galning och det gör skit ont..får sd konstant...och det gör sjukt ont..
    mår super illa å magen är super kass...

förlåt för mitt trista neggo inlägg men ja mår kasst.

ska försöka få sova lite nu...

Svar på tråden Små silla simmar i stim