Inlägg från: mrsbygg |Visa alla inlägg
  • mrsbygg

Små silla simmar i stim

Va sjutton är alla? sol jäkel å sno mina komfisar!!

sitter å mumsar jodgubabr å dricker redbull hehe...
    ska la sätta igång och göra nå vettigt snart tror jag..

• mrsbygg
    Vos skrev 2008-06-03 11:49:24 följande:
    Jag har varit och kört ett pass spinning/coreKänner mig duktigSka äta lunch och sen kl två hämta victor och sen cykla över till en kompis på Hönö och bara vara i hennes trädgård.
    duktiga du! vill oxå träna!! speciellt core...jävlar va d tar på magen hua..

vet inte va vi ska göra efter ja hämtat saga..skulel vilja åka till ikea...men d får jag inte för karln hehe...inte förens jag har gjort klart allt annat som ska göras först
    kanske borde göra det men d är juh så mycket haha...
  • mrsbygg

hehe dansa kan jag nog det mesta redan...
    dansat sen jag var 3 år så jag har hunnit gått på en del olika saker! skoj som fan å dansa!

jag ska tvätta idag..alltid lika skoj..urk. hoppas bara karln kan komma hem lite tidigare å hjälpa mig.

• mrsbygg

oxå fått pengar och dom försvinner nästa vecka....*räknings helveten..muttrar*

• mrsbygg

setat me jävligt dryga förvärkar...vissa gjorde så jävla ont att ja börjar tjura..
    urk....

ska ta mina hasselnötter å kolla tv nu..

• mrsbygg

usch inatt vakna sam...drygt jag som hade behövt sova orentligt efter går kvällens omgång me "värkar"...helt slut idag....

• mrsbygg

HOLY CRAP...måste ha ny bh så ja tänkte hum jag mäter mig å ser va ja måste ha för strl...
    stor chock...enligt den mått tabellen ja gick efter så skulle ja typ ha 80H eller 85G... tjena lixom....har normalt 70F...

• mrsbygg
    Calylite skrev 2008-06-04 11:09:05 följande:
    silicon valley here she comes :D
    typ...hua..tyckte min bh började bli lite liten men va fan...inte såååå mycket..
  • mrsbygg

nehe ta å göra lite nytta då kanske..
    fan så trött jag är, men men kanske piggnar till...man kan juh hoppas iaf..

Svar på tråden Små silla simmar i stim