Små silla simmar i stim
Jag kan inte komma någonstans just då för Albin fyller den 11 Juni och hela min Juni kassa brukar gå åt till de TRE kalasen som jag får hålla då....
värdelöst
Jag kan inte komma någonstans just då för Albin fyller den 11 Juni och hela min Juni kassa brukar gå åt till de TRE kalasen som jag får hålla då....
värdelöst
Haha Vero din mupp hur fan lyckas du???? Har ni kollat hennes pressbild på FB btw MOUHAHAHA klockren
Nä stackars pappa Struve
Hoppas han får åka med hem sen igen
jag har typ sålt min vagn!!!
Woho fan vikken underbar dag :D
Vart ute med baben och kidsen och lallt runt i Nolhaga (park) och bara myst.
Vart hemifrån sen åtta i morse så nu ska jag lata mig resten av dagen hoho
Godkväll
Nu har jag vart på vinden och plockat ner min fina BRIO vagn som Albin hade så jäkla fin fortfarande även fast den är 4 år gammal....helt sjukt.
Men iaf jag plockade av hjulen eftersom det va punka på dom (!!) och lallade iväg till min lokala cykelgubbe för att punga ut 400 och få som lagade MEN till min förvåning så hade luften bara åkt ut så jag fick låna pumpen och pumpa upp dom så det kostade mig nada inget
Så nu ska jag handla mig ett par jeans imorgon...jagh ar fått slänga två par nu som har gått helt sönder, kan det vara så att livet blir lite vildare och sliter lite hårdare på byxorna när man har pojkvän
fan min msn är paj
och nu har jag glömt mitt lösenord!!!
gaaaaaaaaaah
bytte för att få bort viruset och nu minns ja det inte *gråta*